سهم قم از الحاق زمین های روستایی نزدیک شهرها 15 هزار قطعه است

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال جاری تعداد 500 هزار قطعه زمین به منظور ساخت مسکن در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که سهم استان قم از الحاق زمین های روستایی نزدیک شهرها 15 هزار قطعه است.

زمان مطالعه 2 دقیقه

سهم قم از الحاق زمین های روستایی نزدیک شهرها 15 هزار قطعه است

مهرداد بذرپاش پیش از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح همزمان 2389 واحد طرح نهضت ملی مسکن در قم اظهار داشت: بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم احداث مسکن در کشور در اولویت برنامه های دولت و وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت و امروز شاهد بهره برداری از بیش از 100 هزار واحد مسکونی در کشور هستیم که این آمار بعد از 8 سال دوره رکود مسکن قابل توجه است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و 520 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان های مختلف کشور در دست احداث است و تلاش می شود با تأمین زمین های دیگر این پروژه ادامه یابد.

بذرپاش با بیان اینکه در کشور ظرفیت تولید سالانه یک میلیون مسکن وجود دارد ابراز داشت: حوزه ساخت و ساز و مسکن می تواند پیشران دیگر بخش های اقتصادی در کشور باشد.

وی گفت: 240 هزار واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم باقی مانده بود که در سال جاری 90 هزار واحد از این تعداد تحویل شده است.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: در سال جاری تعداد 500 هزار قطعه زمین به منظور ساخت مسکن در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که سهم استان قم از الحاق زمین های روستایی نزدیک شهرها 15 هزار قطعه است.

40 هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن به پیمانکاران متصل شدند

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم نیز در این مراسم بیان داشت: در استان قم 150 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که تعداد 80 هزار نفر شرایط این طرح را داشتند.

حسین زنجیرانی فراهانی با بیان اینکه در استان قم در راستای اجرای نهضت ملی مسکن 10 سایت در حال آماده سازی است افزود: در حال حاضر 40 هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن به پیمانکاران متصل شدند.

وی ابراز داشت: علاوه بر سایت طایقان، سایت پرنیان قم که در نزدیکی روستای قلعه چم واقع است نیز به برای ویلایی سازی اختصاص یافته است که میانگین متراژ واحدهای مسکونی در این دو سایت 180 متر مربع خواهد بود.

سهم قم از الحاق زمین های روستایی نزدیک شهرها 15 هزار قطعه است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات