اعطای زمین به 631 متقاضی مسکن در اصفهان همزمان با هفته دولت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اعطای زمین به 631 نفر بویژه مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در 13 شهر استان همزمان با هفته دولت خبرداد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

اعطای زمین به 631 متقاضی مسکن در اصفهان همزمان با هفته دولت

علیرضا قاری قرآن با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ده ها پروژه این اداره کل همزمان با هفته دولت، اظهار داشت: تخصیص زمین به 631 نفر در 13 شهر استان اصفهان به ویژه واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از جمله این موارد است.

وی افتتاح 390 واحد باقیمانده پروژه مسکن مهر آران و بیدگل، 756 واحد مسکونی پروژه های بازآفرینی شهری و خود مالکان در 10 شهر استان و همچنین چهار هزار واحد مسکونی روستایی در 28 شهر را از دیگر طرح ها و پروژه های حوزه مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برشمرد که در هفته دولت افتتاح و بهره برداری می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در حوزه راهسازی نیز پروژه ملی بزرگراه کاشان-مشهد اردهال به طول 10 کیلومتر با اعتبار 800 میلیارد ریال، تقاطع غیر همسطح ورودی مسکن مهر نائین شامل چهار کیلومتر راهسازی و چهار دستگاه تقاطع غیر همسطح با اعتبار 280 میلیارد ریال و باند دوم اصفهان- اردستان و کمربندی کمشچه به طول دو کیلومتر با اعتبار 110 میلیارد ریال، قابل افتتاح و بهره برداری در هفته دولت است.

وی گفت: همچنین عملیات اجرایی احداث باند دوم سه راهی مهردشت - حسین آباد به طول پنج کیلومتر با 180 میلیارد ریال اعتبار و پل راه آهن اصفهان - اردستان شامل یک دستگاه تقاطع غیر همسطح 15 متری با 70 میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود.

قاری قرآن افزود: در هفته دولت سال جاری، عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح زیرگذر بوئین میاندشت شامل چهار کیلومتر راهسازی و چهار دهانه 15 متری با 780 میلیارد ریال اعتبار و همچنین تقاطع غیر همسطح سه راهی پلیس راه - علویجه با چهار کیلومتر راهسازی و چهار دستگاه تقاطع غیر همسطح با اعتبار 470 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

اعطای زمین به 631 متقاضی مسکن در اصفهان همزمان با هفته دولت

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات