پلمب 152 بنگاه مشاور املاک متخلف در خوزستان

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب 152 بنگاه معاملات املاک متخلف در این استان خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

پلمب 152 بنگاه مشاور املاک متخلف در خوزستان

محمد جامع ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: پیرو مصوبه های هفتمین جلسه شورای عالی مسکن با دستور رئیس جمهور، کارگروه تنظیم بازار و املاک و مستغلات استان ها تشکیل و این موضوع در خوزستان با هدف ساماندهی بنگاه های املاک کار خود را آغاز کرد و 152 بنگاه معاملات ملاک متخلف پلمب شدند.

وی از تشکیل گشت مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اماکن، اداره کل صمت، اداره کل راه و شهرسازی، مقام قضائی و انتظامی خوزستان خبر داد و افزود: از ماه قبل تاکنون بازدیدهای متعددی از مشاوران املاک سطح شهر اهواز و آبادان انجام و تعداد زیادی از مشاوران املاک متخلف پلمب شدند.

جامع با بیان اینکه اتحادیه مشاوران املاک با همکاری اداره اماکن نسبت به پلمب مشاوران املاک فاقد پروانه اقدام کردند، گفت: تشکیل کارگروه های شهرستانی با جدیت انجام شده و گشت های مشترک در این شهرستان ها آغاز شده است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: از تیرماه امسال و همزمان با فصل جابه جایی مستأجران، در استان گشت های مشترک نظارت بر مشاوران املاک با محوریت این اداره کل تشدید شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون تعداد بیش از 2 هزار و 500 بازرسی از مشاوران املاک در قالب گشت های مشترک تعزیرات حکومتی، اتحادیه املاک، پلیس اماکن با همکاری سازمان سمت و اتاق اصناف انجام شده است.

جامع گفت: کارگروه تنظیم بازار اجاره و مستغلات خوزستان تعدادی از مشاور املاک غیر مجاز را که قصد اخلال در بازار املاک و مسکن استان داشته است، شناسایی و پلمب کرد.

پلمب 152 بنگاه مشاور املاک متخلف در خوزستان

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات