سرعت در ساخت و ساز مسکن اولویت دولت است

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از اولویت های دولت در ساخت و مسکن سرعت است تا تولید و تقاضا را در بازار به تعادل برساند و مشکل کمبود مسکن در کشور برطرف شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

سرعت در ساخت و ساز مسکن اولویت دولت است

ارسلان مالکی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، گفت: فضای نمایشگاه امسال تفاوتی با سال گذشته دارد زیرا دولت های سابق برنامه جدی برای ساخت مسکن نداشتند اما موضوع ساخت مسکن در دولت سیزدهم جدی تر است و بر همین اساس توجه ویژه تری به شرکت و مجموعه های ساخت و ساز شده است.

مدیر عامل سازمان ملی مسکن در ادامه تصریح کرد: در آغاز دولت سیزدهم برنامه ریزی های جدی در ساخت 4 میلیون مسکن طی 4 سال اول دولت شد بر همین اساس پای شرکت ها و مجموعه های ساخت و ساز به میدان باز شد و یکی از اولویت های دولت در بحث ساخت و ساز سرعت است تا میزان تولید و تقاضا در کشور برابر باشد و مشکل کمبود مسکن برطرف شود.

وی افزود: با وجود حدود 7 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور داریم اما کمتر از یک درصد این شرکت ها به حوزه ساخت و ساز و ساختمان وارد شدند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد: ادعای تأمین زمین فاقد ارزش برای پروژه های نهضت ملی مسکن را رد کرد و گفت: هر چه زمین در اختیار وزارت راه و شهرسازی بوده را به این طرح اختصاص داده ایم و در برخی از شهرها ناچار شدیم کمبود زمین را برطرف کنیم.

وی گفت: اهمیت استفاده از فناوری های نوین در صنعت ساختمان امروز امری ضروری است.

سرعت در ساخت و ساز مسکن اولویت دولت است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات