قرارداد اجاره 11 هزار و 574 واحد در سامانه ثبت املاک و مستغلات

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه از نهایی شدن ثبت 11 هزار و 574 قرارداد اجاره با کد رهگیری رایگان در سامانه املاک و مستغلات بین موجران و مستاجران خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

قرارداد اجاره 11 هزار و 574 واحد در سامانه ثبت املاک و مستغلات

هادی عباسی اصل معاون مسکن و ساختمان در خصوص وضعیت درج اطلاعات قراردادهای موجران و مستأجران در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور و دریافت کد رهگیری رایگان در این سامانه توضیح داد: این سامانه به صورت شبانه روزی و رایگان بستر ثبت قراردادهای اجاره را بین موجران و مستأجران فراهم کرده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور تعداد مراجعه کنندگان این سامانه 216 هزار و 499 نفر و تعداد کل قراردادهای ایجاد شده در این سامانه 42 هزار و 142 است که تاکنون 11 هزار و 574 قرارداد در آن نهایی شده است.

عباسی اصل تصریح کرد: سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور که سوم خردادماه سال جاری رونمایی شد این امکان را فراهم می کند تا موجران و مستأجران قرارداد خود را در سامانه ثبت کنند و کد رهگیری رایگان از این سامانه اخذ کنند.

در این سامانه امکان ثبت و استعلام قراردادهای ثبت شده برای قرارداد اجاره ای مسکن در حالت یک به یک (یک مالک شش دانگ به یک مستأجر) به صورت برخط فراهم شده است. موجر (صاحب ملک) و مستأجر می توانند قرارداد اجاره واحد مسکونی مورد اجاره خود را در این سامانه منعقد و پس از تأیید دو شهد به صورت الکترونیکی با استفاده از پیامک رمز یکبار مصرف، کد رهگیری رایگان و نسخه الکترونیکی آن را دریافت کنند.

قرارداد اجاره 11 هزار و 574 واحد در سامانه ثبت املاک و مستغلات

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات