تاکنون 285 میلیارد تومان برای آماده سازی مسکن ملی البرز هزینه شده است

مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: تاکنون 285 میلیارد تومان در استان صرف آماده سازی و سایر مراحل ساخت نهضت ملی استان شده است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

تاکنون 285 میلیارد تومان برای آماده سازی مسکن ملی البرز هزینه شده است

رضا خالقی با اشاره به اینکه تاکنون 240 هزار و 619 متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که 29 هزار و 453 تقاضا تایید شده است؛ گفت: از میان تایید شده ها 28 هزار و 405 مورد از آنها موفق به افتتاح حساب شده و 18 هزارو 109 نفر از آنها آورده اولیه خود را کامل کرده اند و 14هزار و 824 متقاضی نیز تخصیص پروژه شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 285 میلیارد تومان در استان صرف آماده سازی و سایر مراحل ساخت نهضت ملی استان شده است افزود: با افزایش رقم تسهیلات از450 میلیون تومان به 550 میلیون تومان، آورده متقاضی و تسهیلات اعطایی با تناسب بیشتری در ساخت پروژه ها تزریق خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تأکید کرد: ضروری است با افزایش سهم تسهیلات اعطایی از سوی بانک ها تناسب پرداختی متقاضیان و بانک ها رعایت شود.

خالقی توضیح داد: باید در خصوص حل مشکل کمبود اراضی جهت تخصیص به پروژه های شهر جدید مهستان و فعال شدن اراضی تامین شده فکری اساسی کرد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

این مسئول با بیان اینکه جلسات کارگروه داخلی مسکن ملی البرز به صورت هفتگی برگزار می شود، گفت: امیدواریم بتوانیم با تخصیص اعتبار و زمین مناسب بتوانیم به تعهد خود در خصوص تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در موعد مقرر عمل کنیم.

تاکنون 285 میلیارد تومان برای آماده سازی مسکن ملی البرز هزینه شده است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات