بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد مسکونی می سازد

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره تعهد اجرای مسکن در کشور توسط این بنیاد، گفت: بنیاد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن سالانه 400 هزار واحد خانه می سازد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد مسکونی می سازد

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، در بدو ورود به استان سمنان و بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن سمنان، بیان کرد: یکی از طرح های خوبی که مجلس مصوب و دولت نیز در دست اجرا دارد، نهضت ملی مسکن است که تلاش دارد شرایط خانه دار شدن مردم را تسهیل کند.

وی با بیان اینکه برابر قانون ملی مسکن دولت موظف است سالانه یک میلیون واحد مسکونی بسازد، ابراز کرد: یکی از ظرفیت های ساخت مسکن در سراسر کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که برنامه ریزی خوبی را در زمینه اجرای این طرح در دستور کار قرار داده است.

200 هزار خانه روستایی ساخته می شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با بیان اینکه این بنیاد در کنار دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی همه تلاش خود را برای عملی شدن این پروژه در دستور کار قرار داده است، ابراز کرد: سالانه 400 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور از سوی بنیاد مسکن ساخته می شود.

روحانی نژاد با بیان اینکه 200 هزار روستایی و 200 هزار واحد شهرهای کشور توسط بنیاد مسکن در طول سال در جریان نهضت ملی مسکن ساخته می شود، گفت: تلاش داریم که خانه های مورد نیاز مردم ابتدا با شرایط و کیفیت بسیار خوب و در ثانی در اسرع وقت تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه جلب رضایتمندی مردم در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن هم مد نظر دولت و مجلس و هم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: ظرفیت های فنی و اجرایی بنیاد مسکن آماده است تا هر تعداد واحدی که تعیین شود در شهرها خانه بسازیم.

بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد مسکونی می سازد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات