رفع فوری تعرض به بیش از 130 هکتار زمین دولتی در اردیبهشت ماه

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری تعرض به بیش از 529 فقره زمین دولتی به مساحت یک میلیون و 301 هزار و 576 متر مربع خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

رفع فوری تعرض به بیش از 130 هکتار زمین دولتی در اردیبهشت ماه

مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: در طول اردیبهشت ماه سال جاری، 643 فقره گزارش تعرض به اراضی دولتی دریافت شد.

وی افزود: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن موفق به رفع تعرض از 544 مورد به مساحت بیش از یک میلیون و 340 هزار و 654 متر مربع از اراضی دولتی طی اردیبهشت ماه سال جاری شد.

مالکی تاکید کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در این ماه رفع فوری تعرض به بیش از 529 فقره زمین دولتی به مساحت یک میلیون و 301 هزار و 576 متر مربع را به انجام رسانده است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: همچنین طی این ماه 44 فقره احکام قطعی به نفع دولت صادر شده که مساحت اجرای احکام 261 هزار و 745 متر مربع بود.

مالکی خاطر نشان کرد: 838 مورد گزارش و تشکیل پرونده قضائی برای متعرضین انجام شده و 911 فقره اوراق قضائی نیز در این خصوص ابلاغ شده است.

وی سیاست سازمان ملی زمین و مسکن را صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت المال دانست و افزود: در این راستا همواره اقدامات پیشگیرانه با تلاش های همکاران مان در یگان حفاظت سازمان انجام شده است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه از اخذ سند برای بیش از 4 هزار و 700 هکتار زمین خبر داد.

مالکی خاظطر نشان کرد: از سوی دیگر پیش پروانه 9 شهرک مسکونی به نام این سازمان صادر شده است.

وی با اشاره به سیاست وزارت راه و شهرسازی در گسترش و احیای شهرک های مسکونی گفت: برای 4 شهرک در استان فارس، 4 شهرک در استان البرز و یک شهرک در استان یزد پیش پروانه ساخت صادر شده است.

رفع فوری تعرض به بیش از 130 هکتار زمین دولتی در اردیبهشت ماه

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات