اخبار پر مخاطب
اخبار با بیشترین بازدید در هفته گذشته

199 واحد مسکونی نوسازی شده در بافت فرسوده اصفهان افتتاح می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از بهره برداری 199 واحد مسکونی از مجموعه پروژه های در دست اقدام بافت های فرسوده استان اصفهان خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

199 واحد مسکونی نوسازی شده در بافت فرسوده اصفهان افتتاح می شود

علیرضا قاری قرآن اظهار داشت: به مناسبت سوم خردادماه (سالروز آزادی خرمشهر) پنج هزار و هشت واحد مسکونی نوسازی شده توسط مردم در بافت های فرسوده 67 شهر کشور افتتاح و بهره برداری می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم، آئین افتتاح و بهره برداری از 199 واحد مسکونی نوسازی شده مردمی در بافت های فرسوده استان اصفهان از مجموعه پروژه های در دست اقدام این استان، همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی برای احداث این واحدها پرداخت شده است، ابراز داشت: واحدهای نوسازی شده در 65 پروژهِ تعریف شده در محدوده های بافت فرسوده شهری استان شامل شهرهای اصفهان، کاشان، شهرضا، آران و بیدگل، خمینی شهر، مبارکه، نطنز، گلپایگان و نجف آباد احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه 104 شهر استان اصفهان بافت فرسوده مصوب دارند؛ اضافه کرد: وجود نقشه بافت فرسوده مصوب کمک می کند تا بتوانیم از اعتبارات دولتی برای بهسازی بافت های فرسوده استفاده کنیم.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: در استان اصفهان بر اساس مطالعات و تحقیقات میدانی انجام شده بالغ بر 14 هزار هکتار از اراضی شهری در زمره بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری قرار دارد که این میزان بیش از 10 درصد محدوده های هدف بازآفرینی شهری کل کشور را شامل می شود.

وی گفت: هفت هزار و 379 هکتار از این پهنه ها به بافت فرسوده شناسایی شده، سه هزار و 783 هکتار به سکونت گاه های غیررسمی شناسایی شده و سه هزار هکتار به بافت های تاریخی اختصاص دارد.

199 واحد مسکونی نوسازی شده در بافت فرسوده اصفهان افتتاح می شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات