آسیب شناسی شهرهای جدید انجام شد

مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: کل حاکمیت باید کلان پروژه مسکن را حمایت کند. همچنین ابعاد این کلان پروژه و تفاوت های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن بایستی برای مردم روشن شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

آسیب شناسی شهرهای جدید انجام شد

سید جواد سادات فیرزنی، مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن با حضور در برنامه زنده ثریا گفت: کل حاکمیت باید کلان پروژه مسکن را حمایت کند.

سادات اظهار کرد: ابعاد این کلان پروژه و تفاوت های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن بایستی برای مردم روشن شود که علاوه بر شرایط تحریمی کنونی، خطوط اعتباری را عملأ در نهضت ملی آن را نداریم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن با اشاره به بحث سرانه ها افزود: آسیب شناسی شهرهای جدید انجام شده است چرا که در این مناطق، اماکن و ابنیه ای مانند بیمارستان، مدرسه، پارک و غیره وجود ندارد و افراد عملاً در آنجا سکونت ندارند لذا واقعیت موضوع این است که با وجود تلاش شبانه روزی کارکنان وزارت راه و شهرسازی ابعاد پروژه بسیار گسترده است.

وی خاطر نشان کرد: وزارت اقتصاد و بانک مرکزی بایستی در خصوص تخصیص 20 درصد کل تسهیلاتی بانکی به حوزه مسکن تصمیم گیری کنند و با عنایتی که رئیس جمهور دارد تفاهم هایی با بانک ها صورت گرفته است که وزارت راه و شهرسازی نیز از این موضوع استقبال می کند.

آسیب شناسی شهرهای جدید انجام شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات