ثبت 3500 درخواست دریافت سند مالکیت در سکونتگاه های غیررسمی خوزستان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از ثبت سه هزار و 500 درخواست برای دریافت سند مالکیت در سکونتگاه های غیررسمی در استان خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

ثبت 3500 درخواست دریافت سند مالکیت در سکونتگاه های غیررسمی خوزستان

سیدحسین دهبان زاده اظهار کرد: درخواست 3 هزار و 500 نفر از ساکنان پهنه های غیررسمی برای دریافت سند مالکیت ثبت شده است تا بتوان نسبت به پیگیری این درخواست ها برای سنددار کردن سکونتگاه های فاقد سند اقدام کرد.

وی افزود: این درخواست ها مربوط به متقاضیانی است که از پیش از سال 94 در اراضی دولتی یا همان پهنه های غیررسمی شهری سکونت دارند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: افرادی که شامل صدور اینگونه اسناد هستند باید هرچه سریعتر نسبت به ثبت درخواست خود از طریق سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن اقدام کنند.

دهبان زاده عنوان کرد: آیین نامه اجرایی بند "ک" تبصره 11 قانون بودجه برای اعطای سند به املاک تصرفی واقع در محدوده و حریم شهرها سال 1401 از سوی دولت تصویب و ابلاغ شد که به ساماندهی واحدهای فرسوده و محرومیت زدایی از محلات ناکارآمد کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این آیین نامه، اراضی دولتی که در آن ها ساخت و ساز صورت گرفته و در حال بهره برداری بوده به مالکان آن ها واگذار می شود.

ثبت 3500 درخواست دریافت سند مالکیت در سکونتگاه های غیررسمی خوزستان

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات