110 واحد مسکونی تحویل مددجویان استان سمنان شد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 110 واحد مسکونی تحویل مددجویان این نهاد در استان شد، گفت: ساخت و تکمیل 150 واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

110 واحد مسکونی تحویل مددجویان استان سمنان شد

محمد حسین ذوالفقاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه در سال گذشته 110 واحد مسکونی تحویل مددجویان استان سمنان شد، بیان کرد: بیش از 500 واحد مسکونی مددجویان استان سمنان در سال گذشته تعمیر و مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه 150 فضای جانبی ازجمله سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برای واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت احداث شده است، افزود: کمیته امداد در زمینه مسکن علاوه بر مساعدت مالی به مددجویان برای اقدام به ساخت و خرید، پشتیبانی فنی، نظارت بر تمام مراحل ساخت را دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به پویش یک خشت در بهشت اشاره کرد و گفت: این پویش باهدف جمع آوری کمک به ساخت مسکن نیازمندان راه اندازی شده است.

ذوالفقاری شماره کارت 6037997950024936 و شماره گیری #0230*8877* را باهدف مشارکت نیکوکارانه برای کمک به خرید و ساخت مسکن دانست و بیان کرد: هر کس با یک سهم از این خشت بهشتی می تواند در این کار خداپسندانه شرکت کند.

110 واحد مسکونی تحویل مددجویان استان سمنان شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات