استقبال از واحدهای مسکن مهر نیازمند بهبود زیرساخت ها است

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بهبود وضعیت زیرساخت ها در مسکن های مهر می تواند استقبال را از این واحدهای اجراشده در شهرهای خوزستان بالا ببرد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

استقبال از واحدهای مسکن مهر نیازمند بهبود زیرساخت ها است

پیمان رحمتی اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در بحث استقبال مردم از واحدهای مسکن مهر مورد توجه است بحث تکمیل زیرساخت ها و اجرای آسفالت و طرح هایی از این قبیل است.

وی افزود: بهبود وضعیت زیرساخت ها در مسکن های مهر می تواند استقبال را از این واحدهای اجرا شده در شهرهای خوزستان بالا ببرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در این راستا کمک به اجرای عملیات آماده سازی معابر سایت مسکن مهر الوان یکی از طرح های در دست اجرا است که با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن نهایی خواهد شد.

رحمتی عنوان کرد: این طرح 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با هدف تکمیل معابر و اجرای آسفالت به منظور رفاه مردم ساکنان شهر الوان تکمیل و اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس تفاهم های انجام شده بیش از 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن و طرح های غیر عمرانی برای تکمیل طرح آماده سازی معابر سایت مسکن مهر الوان هزینه خواهد شد.

استقبال از واحدهای مسکن مهر نیازمند بهبود زیرساخت ها است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات