برنامه های ویژه سازمان ملی زمین برای تامین زمین در سال آینده

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در خصوص تامین زمین و همچنین اجرا برای سال آینده برنامه ویژه ای داریم و از دیگر موضوعات مهم برای سال آینده بحث آماده سازی است.

زمان مطالعه 2 دقیقه

برنامه های ویژه  سازمان ملی زمین برای تامین زمین در سال آینده

ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در آخرین جلسه شورای مدیران این سازمان در سال جاری گفت: در سالی که گذشت برای حل مشکل مسکن در کشور اراده ملی شکل گرفت که سازمان ملی زمین و مسکن نیز از این قاعده مستثنا نبود و اقدامات بزرگی در این حوزه رخ داد که می توان به تأمین 28 هزار هکتار زمین اشاره کرد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که توفیق شد تا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار باشیم که این نعمت بزرگی است و همه باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: کرسی مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرسی امانت داری است و همچنین فرصتی است که در اختیار ما قرار داده شده و باید قدر این فرصت و نعمت بزرگ را بدانیم.

مالکی خاطر نشان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن یکی از سازمان های مهم و تأثیرگذار در بین دستگاه های دولتی است و با توجه به اینکه حل مشکل مسکن امروز یکی از اولویت های نظام است، بیشترین اقدامات در این حوزه برعهده این سازمان بوده و باید تلاش کنیم تا این موضوع به نتیجه برسد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، یادآور شد: در سالی که گذشت تقریباً می توان عنوان کرد اولویت اول وزارت راه و شهرسازی حل مشکل مسکن بود که سازمان در اجرای قانون جهش تولید مسکن و این اراده ملی که برای حل مشکل مسکن در کشور تلاش هایی صورت گرفت و اقدامات بزرگی در این حوزه رخ داد که می توان به تأمین 28 هزار هکتار زمین اشاره کرد.

وی گفت: حرکت بزرگی در بحث تأمین زمین در سازمان ملی زمین و مسکن شروع شده و این حرکت ادامه خواهد داشت و برای ادامه کار در بحث آماده سازی و ساخت مصوباتی نیز داشته ایم که باید در سال آینده به نتیجه برسد و در سال جاری تا جایی که زمان اجازه داد بسیاری از موضوعات تعیین تکلیف شد.

مالکی خاطر نشان کرد: بحث سرمایه گذاری و مشارکت در سال های گذشته در سازمان مغفول مانده بود که امسال به این موضوع توجه ویژه ای شد و در سال آینده نیز با سرعت بیشتری در این خصوص قدم برخواهیم داشت.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در خصوص تأمین زمین و همچنین اجرا برای سال آینده برنامه ویژه ای داریم و از این دیگر موضوعات مهم برای سال آینده بحث آماده سازی است.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه های مسکن مهر از اولویت های سازمان در سال جدید است، خاطر نشان کرد: این موضوع در سال آینده با جدیت پیگیری خواهد شد و همه با هم باید با هم فکری، متمرکز شده تا به اولویت ها برسیم تا در مجموع توفیقاتی حاصل شود.

مالکی در پایان خاطر نشان کرد: بر خود لازم می دانم از تلاش مدیران و همکاران در سالی که گذشت، تقدیر و تشکر کنم.

برنامه های ویژه سازمان ملی زمین برای تامین زمین در سال آینده

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات