سقف وام مسکن کارمندان متقاضی انتقال به شهرستان، معادل تهران شد

معاون اول رئیس جمهور در دستوری به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که کارمندان مشمول انتقال از پایتخت به شهرستان، می توانند وام مسکن تا سقف اعلام شده در تهران را دریافت کنند.

زمان مطالعه 1 دقیقه

سقف وام مسکن کارمندان متقاضی انتقال به شهرستان، معادل تهران شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دوم آذر ماه مصوبه ۲۸ آبان ماهِ هیئت دولت در خصوص آئین نامه وظایف دستگاه‌های اجرایی در قبال متقاضیان انتقال از تهران به شهرستان را به دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد که بر اساس آن، شرایط مذکور در آئین نامه، علاوه بر انتقال از تهران، به هفت کلانشهر تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج، اهواز و قم تعمیم داده شده است؛ ضمن اینکه شهرهای تا حاشیه ۵۰ کیلومتری اطراف تهران - از جمله شهرهای جدید - مشمول این آئین نامه نخواهد بود.

بر اساس ماده ۴ این آئین نامه، وزارت راه و شهرسازی مکلف است متقاضیان انتقال از تهران به شهرستان را در اولویت طرح‌های مسکنی دولتی یا «طرح‌های واگذاری مسکن با حمایت وزارت راه و شهرسازی» قرار دهد.

خاطرنشان می‌شود، در حال حاضر تنها طرح مسکنی دولتی در حال اجرا، طرح اقدام ملی مسکن است.

همچنین در آئین نامه مذکور آمده: تسهیلات ودیعه مسکن، جعاله تعمیرات مسکن و خرید مسکن به این افراد، تا سقف مذکور در قانون پرداخت خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر سقف تسهیلات مسکن در تهران شامل ودیعه مسکن ۵۰ میلیون تومان، جعاله ۴۰ میلیون تومان و خرید مسکن ۱۰۰ (برای متقاضیان فردی و ۲۰۰ برای متقاضیان زوجین) در نظر گرفته است.

تصویب نامه هیئت وزیران در مورد افزایش سقف وام مسکن کارمندان

سقف وام مسکن کارمندان متقاضی انتقال به شهرستان، معادل تهران شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات