برنامه افتتاح 1005 واحد مسکن مهر در گلبهار مشهد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فردا تعداد 1005 واحد مسکن مهر در شهر جدید گلبهار افتتاح و هفت مدرسه کلنگ زنی می شود؛ پل دسترسی گلبهار به اتوبان مشهد چناران هم تا خردادماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

برنامه افتتاح 1005 واحد مسکن مهر در گلبهار مشهد

علیرضا جعفری اظهار کرد: در راستای افتتاح پروژه های مسکن مهر فردا با حضور دکتر بذرپارش وزیر راه و شهرسازی تعداد 1005 واحد در شهر جدید گلبهار در نزدیکی مشهد مقدس افتتاح می شود. این پروژه ها سال ها دچار مشکلات اجرایی بودند که با همراهی معاونت تعاون وزارت کار و مجموعه شرکت عمران فردا تحویل متقاضیان می شود.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی هفت مدرسه و دو مجتمع تجاری در شهر جدید گلبهار نیز در دستور قرار دارد. آماده سازی اراضی فاز 3 گلبهار برای احداث 10 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نیز از دیگر برنامه ها است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به پروژه مترو گلبهار گفت: طرح مترو مشهد گلبهار از طرح های مهم برای ساکنان منطقه محسوب می شود که به طور میانگین 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این پروژه نیاز به منابع اعتباری قابل توجهی دارد که باید از طرق منابع ملی و سرمایه گذداری بخش خصوصی تامین شود تا سرعت اجرای طرح افزایش پیدا کند.

جعفری هم چنین درباره دسترسی های جاده ای گلبهار بیان کرد: پل دسترسی گلبهار به اتوبان مشهد چناران با سرعتی که پیدا کرده تا خرداد سال 1402 افتتاح می شود. بهره برداری از این تقاطع غیرهمسطح، خروجی های گلبهار به بزرگراه های کمربندی را تسهیل می کند.

برنامه افتتاح 1005 واحد مسکن مهر در گلبهار مشهد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات