28 هزار واحد مسکن نهضت ملی بهمن ماه بهره برداری می شود

اکبر نیکزاد با اعلام اینکه بیش از 311 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن در حال احداث است گفت: 28 هزار واحد مسکن نهضت ملی، بهمن ماه سالجاری به بهره برداری می رسد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

28 هزار واحد مسکن نهضت ملی بهمن ماه بهره برداری می شود

اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها که توسط آن بنیاد در حال احداث است به ارائه آمار پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجموع در شهرهای و روستاهای کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن حدود 311 هزار واحد را در دست ساخت دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: هم اکنون 202 هزار و 150 واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و حدود 97 هزار و 492 واحد در شهرها توسط بنیاد در حال ساخت است. همچنین بنیاد مسکن در همکاری با شهرداری احداث 11 هزار و 230 واحد را نیز در بافت فرسوده شهر تهران آغاز کرده است.

نیکزاد مجموع واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها و بافت فرسوده شهر را که توسط بنیاد در حال ساخت است بیش از 311 هزار واحد برشمرد.

وی تصریح کرد: در برنامه است تا در بهمن ماه سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی 28 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث شده توسط بنیاد مسکن بهره برداری شود.

28 هزار واحد مسکن نهضت ملی بهمن ماه بهره برداری می شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات