191 پلاک زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در فریدن واگذار شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین میاندشت از واگذاری 191 پلاک زمین مسکونی در شهرهای داران و بویین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن خبرداد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

191 پلاک زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در فریدن واگذار شد

عبدالرضا فرجی درباره آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در 2 شهرستان فریدن و بویین میاندشت، اظهار داشت: در راستای تأمین مسکن مردم، در مجموع 191 پلاک زمین مسکونی برای ساخت 502 واحد در این شهرستان ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شد.

وی افزود: از این میزان زمین، 120 پلاک مسکونی در شهر داران واقع در شهرستان فریدن برای 360 نفر از متقاضیان طرح های حمایتی مسکن و 71 پلاک مسکونی در شهر بویین میاندشت واقع در شهرستان بویین میاندشت برای 142 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

الحاق 36 هکتار زمین به محدوده های شهری داران و بویین

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین میاندشت ادامه داد: برای تأمین اراضی مورد نیاز این طرح، اقدامات لازم در راستای الحاق 30 هکتار زمین به محدوده شهر داران و الحاق شش هکتار زمین به محدوده شهر بویین میاندشت بعمل آمده که این موضوع با مالکان اراضی مطرح و جلسات تکمیلی جهت توافق با اشخاص در دست پیگیری است.

وی با اشاره به شناسایی اراضی مازاد دستگاه های دولتی مطابق با قانون جهش تولید مسکن، گفت: براین اساس انتقال اسناد مالکیت حدود سه هکتار اراضی داخل محدوده شهرستان های فریدن و بویین میاندشت در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شد.

191 پلاک زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در فریدن واگذار شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات