لزوم فعال سازی ستادهای نوسازی مساکن بافت فرسوده

معاون قرارگاه جهادی نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نوسازی ستادهای بازآفرینی شهری و نوسازی مساکن بافت فرسوده باید فعال شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

لزوم فعال سازی ستادهای نوسازی مساکن بافت فرسوده

فرهاد قلی زاده در همایش نوسازی مساکن بافت فرسوده اظهار داشت: کوتاه کردن فرآیند صدور پروانه ساختمانی و ارائه تخفیفات در عوارض پروانه و خدمات مهندسی و بهره مندی از بسته های تشویقی جدید ارائه شده باعث جذب سرمایه گزاران و انبوه سازان در بافت های فرسوده خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسته های تشویقی شهرسازی در شواری عالی شهرسازی و معماری ایران مصوب و به تمام شهرداری ها ابلاغ شده و این امکان فراهم گشته شهرداری ها این مشوق ها را بر اساس شرایط شهر خود و پس از تصویب در کمیسیون ماده 5، ارائه دهند.

اردشیر مدافع بهزادی سفیر نوسازی بم نیز در این نشست تاکید کرد: جلوگیری از بروز حادثه مهمترین مساله مورد تاکید است و باید قبل از بروز حادثه نسبت به نوسازی واحدهای مسکونی اقدام شود.

در راستای فرهنگ سازی و ایجاد وحدت رویه به منظور تسریع در نوسازی مساکن بافت فرسوده نشست سه روزه همزمان با سراسر کشور در شهرهای ارومیه، خوی و میاندوآب توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران با همکاری سفیران نوسازی شهر بم برگزار شد و در این نشست بر لزوم فعال سازی ستادهای بازآفرینی شهری و نوسازی مساکن بافت فرسوده در سطح استان تاکید شد.

لزوم فعال سازی ستادهای نوسازی مساکن بافت فرسوده

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات