پیشرفت 64 درصدی ساخت نهضت مسکن ملی

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: حدود 200 هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها با میانگین پیشرفت فیزیکی 64 درصد در دست ساخت قرار دارد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

پیشرفت 64 درصدی ساخت نهضت مسکن ملی

مجید جودی معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده در روستاها به ارائه آمار پرداخت و گفت: در مجموع 198 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست ساخت قرار دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده حدود 64 درصد است.

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: علاوه بر واحدهایی که در روستاها تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن در دست احداث قرار دارد از محل اعتبارات سال 1401 مصوب آذر سال جاری نیز حدود 200 هزار واحد در برنامه ساخت در روستاها قرار گرفته است که از این تعداد واحد در برنامه امسال بنیاد مسکن حدود 105 هزار واحد توسط بانک های عامل به امور استان ها ابلاغ شده است.

آغاز احداث 7 هزار واحد جدید نهضت ملی در روستاها

جودی افزود: از تعداد 105 هزار واحد معرفی شده توسط بانک های عامل به امور استان ها حدود 42 هزار واحد با بانک های عامل معرفی شدند و حدود 7 هزار واحد نیز در فاصله کمتر از یکماه انعقاد قرار داد کردند که برای برخی از واحدها نیز اجرای فونداسیون انجام شده است.

گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از کارگزاران اجرای طرح نهضت ملی مسکن احداث یکهزار و 600 واحد مسکونی را در شهرها و روستاها در دولت سیزدهم برعهده گرفته است که نیمی از آنها در روستاها و نیمی دیگر در شهرهای کوچک و سایر شهرها اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

پیشرفت 64 درصدی ساخت نهضت مسکن ملی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات