اخبار پر مخاطب
اخبار با بیشترین بازدید در هفته گذشته

احتمال افتتاح مسکن ملی تهران در بهار 1402

درصورت تامین انشعابات و واریز به موقع آورده توسط متقاضیان 630 واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن استان تهران در بهار 1402 افتتاح می شود.

زمان مطالعه 2 دقیقه

احتمال افتتاح مسکن ملی تهران در بهار 1402

حدود 4000 واحد نهضت ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در دست اجرا است که پروژه 336 واحدی قرچک و 630 واحدی پاکدشت از جمله آنها هستند. به طور کلی پروژه های مسکن ملی استان تهران در محدوده شهری قرار دارد و از خدمات زیربنایی بهره می برد. پروژه قرچک در مرحله ی پیشرفت فیزیکی 20 درصد و پاکدشت در مرحله ی 63 درصد پیشرفت قرار دارد.

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، از دستگاه های خدمات رسان درخواست کرده تا بابت آب، برق، گاز و فاضلاب، جدیت بیشتری نشان دهند. از دیگر مشکلات طرح ها می توان به زهکشی آب های سطحی، مشکلات مالی و اجرایی پیمانکار اشاره کرد.

تعلل دستگاه های خدمات رسان در تامین زیرساخت ها و انشعابات پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران گزارش شده است. نوسانات قیمت مصالح ساختمانی و عدم همراهی برخی متقاضیان در پرداخت آورده از دیگر مشکلات طرح های نهضت ملی مسکن است. با این حال بنا به گفته ی حسن شافعی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، پروژه ها در این استان متوقف نشده اما در مواردی با کندی مواجه است.

در شهر پاکدشت 630 واحد در حال ساخت است که به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران هم اکنون به پیشرفت میانگین 63 درصد رسیده و برخی بلوک های آن در مرحله ی نازک کاری قرار دارد.

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفته است: فاز اول پروژه نهضت ملی مسکن پاکدشت در بهار 1402 به شرط واریز به موقع تسهیلات بانکی افتتاح می شود و شاهد خانه دار شدن بیش از 600 خانواده خواهیم بود.

به گفته او حدود 55 هزار نفر از شهروندان تهران و پاکدشت در نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی ها 12 هزار نفر تائید نهایی شده و تاکنون 1300 نفر واریز وجه داشته و به پروژه های جدید در فازهای بعدی متصل شده اند.

اسکلت تمامی بلوک ها در پاکدشت به اتمام رسیده اما هنوز در هیچ یک از شهرهای استان تهران انشعابات آب و فاضلاب، گاز، برق و مخابرات به پروژه ها نرسیده است.

حدود 4000 واحد نهضت ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در دست اجرا است که به صورت میانگین 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پروژه ها در تهرانسر، شهریار، اسلامشهر، رباط کریم، قرچک و پاکدشت قرار دارد. انتهای پیام

احتمال افتتاح مسکن ملی تهران در بهار 1402

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات