طرح نهضت ملی مسکن در روستاها اجرایی شد

معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه در حال حاضر 198 هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده را 60 درصد عنوان کرد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

طرح نهضت ملی مسکن در روستاها اجرایی شد

مجید جودی معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و مسئولیت بنیاد در اجرای طرح بهسازی و نوسازی سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی اعلام کرد: در حال حاضر 198 هزار واحد مسکونی روستایی در دست اجراست که عمده آنها از آبان ماه سال گذشته آغاز شده است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده طرح نهضت ملی را در روستاها به طور میانگین 60 درصد عنوان کرد.

جودی ادامه داد: با توجه به مصوبه ای که دولت در شهریورماه برای افزایش تسهیلات مسکن روستایی برای هر واحد به مبلغ 200 میلیون تومان ابلاغ کرد بنیاد مسکن 32 هزار نفر را برای دریافت تسهیلات معرفی کرد که یکهزار و 800 نفر بعد از ابلاغ مصوبه کار احداث و نوسازی واحدهای خود را آغاز کردند.

گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از کارگزاران اجرای طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارد تا سالانه 400 هزار واحد مسکونی را در روستاها و شهرها اجرایی کند که 200 هزار واحد آنها در شهرها و 200 هزار واحد در روستاها هستند.

طرح نهضت ملی مسکن در روستاها اجرایی شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات