قرارداد دریافت وام نوسازی بیش از 15 هزار واحد با بانک مسکن منعقد شد

سرپرست بانک مسکن گفت که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، بانک مسکن با 15 هزار و 432 واحد برای پرداخت تسهیلات نوسازی به ارزش چهارهزار و 273 میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

قرارداد دریافت وام نوسازی بیش از 15 هزار واحد با بانک مسکن منعقد شد

«علی عسکری» درباره وضعیت ارائه تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده شهرها توسط بانک مسکن افزود: از ابتدای اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده از سال 1398 تاکنون در مجموع 70 هزار و 133 واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک مسکن معرفی شدند که بانک با 38 هزار و 818 واحد از ابتدای اجرای طرح تاکنون به میزان 6 هزار و 172 میلیاردتومان قرارداد منعقد کرد.

وی درباره تعداد افراد معرفی شده و میزان تسهیلات پرداخت شده در دولت سیزدهم توسط بانک مسکن، توضیح داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 39 هزار و 133 واحد دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک معرفی شد که بانک با 15 هزار و 432 واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده است.

عسکری، مبلغ قرارداد منعقد شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون را معادل چهار هزار و 273 میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده از سال 98 آغاز شده است. تاکنون نزدیک به 6 هزار محله هدف بازآفرینی شناسایی شده که در آنها حدود 2 میلیون و 700 هزار واحد، بناهای ناپایدار و فاقد هرگونه سازه هستند. گفته می شود 49 درصد واحدهای مسکونی واقع در بافت های ناکارآمد شهری فاقد تاب آوری در برابر آسیب ها هستند.

قرارداد دریافت وام نوسازی بیش از 15 هزار واحد با بانک مسکن منعقد شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات