مطالعات طرح بهسازی مناطق فرسوده آبادان آغاز شد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: طرح مطالعاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهسازی برخی مناطق فرسوده آبادان آغاز شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

مطالعات طرح بهسازی مناطق فرسوده آبادان آغاز شد

حمید رضا سهرابی روز چهارشنبه در بازدید از مناطق فرسوده آبادان افزود: در تفاهم منعقد شده میان بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی، بافت فرسوده در استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان بهسازی خواهد شد. وی افزود: در سیستان و بلوچستان اقدامات خوبی انجام شد و در آبادان هم اعتباری برای مطالعات این طرح تعیین شده و حدود 420 هکتار از مناطقی که بافت شهری آن مشکل دارد و حدود 65 هزار نفر در قالب 12 هزار خانوار در این مناطق سکونت دارند در دست مطالعه و بررسی است. معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه کار مطالعاتی بافت فرسوده آبادان پنج ماه به طول خواهد کشید گفت: 25 میلیارد ریال برای مطالعات مناطق فرسوده آبادان اختصاص و دریافت شده ضمن اینکه مشاور طرح نیز اقدامات اولیه را آغاز کرده است.

وی افزود: در چند ماه آینده طرح مطالعاتی به تایید خواهد رسید و پس از آن فاز اول عملیات عمرانی بهسازی معابر آبادان با یکهزار و 500 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

پنج هزار واحد مسکونی در مناطق فرسوده در آبادان

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شواری اسلامی نیز گفت: نخستین مکاتبه اصلاح مناطق بافت فرسوده در تاریخ 13 دی پارسال با معاون اول رییس جمهور انجام شد.

جلیل مختار افزود: پنج هزار واحد مسکونی در مناطق فرسوده آبادان نیاز به مقاوم سازی دارد که با پیگیری انجام شده تفاهم نامه ای برای اجرای عملیات پروژه های عمرانی در این مناطق بین بنیاد مسکن و راه و شهرسازی منعقد شده است.

وی ادامه داد: مطالعات اولیه به صورت تخصصی انجام خواهد شد و با تصویب نهایی، اجرای عملیات عمرانی در 9 منطقه بافت فرسوده آبادان آغاز خواهد شد.

مساحت شهری آبادان با جمعیت 280 هزار نفر، پنج هزار و 500 هکتار است.

مطالعات طرح بهسازی مناطق فرسوده آبادان آغاز شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات