اخبار پر مخاطب
اخبار با بیشترین بازدید در هفته گذشته

استماع گزارش استاندار خراسان رضوی از وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دومین نشست بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در شهر مشهدمقدس را تشریح کرد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

استماع گزارش استاندار خراسان رضوی از وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن

دومین نشست بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان (صبح امروز شنبه 7 آبان ماه) با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مسئولان وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی، کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس و سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

عبدالجلال ایری در تشریح نشست مذکور گفت: در این نشست مواد 8 و 9 طرح اصلاح قانون نظام مهندسی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در نهایت به تصویب اعضای کمیسیون عمران رسید.

وی اضافه کرد : مطابق با ماده 8 طرح مذکور محل استقرار دائم دفاتر سازمان نظام مهندسی استانها مشخص و معین می شود. بر اساس این ماده دفاتر هیات مدیره ها بر اساس تقسیمات وزارت راه و شهرسازی خواهد بود. همچنین در مناطق آزاد با بیش از 500 مهندس پروانه دار فعال امکان ایجاد نمایندگی وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ماده 9 طرح مذکور نیز درخصوص مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی استانها مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسید.

ایری اضافه کرد: در ادامه یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه حضور پیدا کرده و گزارشی از وضعیت کلی استان ارائه کرد. به گفته استاندار، خراسان رضوی به دلیل حضور تعداد زیادی مسافر در طول سال و مهاجر پذیر بودن با مشکلات بسیار زیادی در حوزه تامین آب شرب، حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای و همچنین حمل و نقل درون شهری مواجه است.

وی ادامه داد: استاندار خراسان رضوی به اهمیت احداث قطار سریع السیر تهران- مشهد اشاره کرده و از توافق صورت گرفته با کشور چین جهت اجرای پروژه مذکور خبر داد. همچنین گزارشی از وضعیت ساخت خانه های نهضت ملی مسکن و اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه کرد.

استماع گزارش استاندار خراسان رضوی از وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات