8032 گیلانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان با اشاره به کمبود زمین به عنوان اساسی ترین مشکل در اجرای طرح نهضت مسکن ملی در استان گفت: 8032 شهروند گیلانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند.

زمان مطالعه 2 دقیقه

8032 گیلانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی

بهمن بابایی با بیان اینکه 38 هزار و 329 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر استان گیلان ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد هشت هزار و 32 نفر واجد شرایط هستند.

وی با اشاره به تأیید نهایی هفت هزار و 689 نفر افزود: شهرهای رشت و انزلی با داشتن جمعیت بالا 100 هزار نفر به کارگزاری راه و شهرسازی واگذار شده است و دو هزار و 217 واحد در 7 شهر و در قالب 11 پروژه و با هزار و پنج نفر متقاضی تعداد به کارگزاری بنیاد مسکن استان گیلان ساخته می شود.

بابایی به تعداد واحدهای گروه ساخت طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: 766 واحد در 6 شهر در قالب 8 پروژه و به تعداد متقاضیان 234 نفر تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه فاز نخست پروژه های 624 واحدی اقدام ملی رشت پیشرفت فیزیکی 47 درصدی دارد، اضافه کرد: فاز دوم سوم این پروژه نیز به ترتیب 18 و 16 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان در ادامه به کمبود زمین به عنوان یکی از مشکلات اساسی برای ساخت نهضت ملی مسکن در این استان اشاره و تصریح کرد: باید تغییر و تحول زمین ها توسط راه و شهرسازی به بنیاد مسکن انجام شود.

وی افزود: برای بهره مندی هرچه بیشتر افراد فاقد مسکن از این طرح باید دولت علاوه بر افزایش سقف تسهیلات، کارمزدها را کاهش داده و مدت بازپرداخت تسهیلات را نیز بیشتر کند.

بابایی با اشاره به تحویل 29 هکتار زمین از راه و شهرسازی به بنیاد مسکن برای اجرای 19 پروژه در 12 شهر ادامه داد: در همین راستا ساخت هزار و 662 واحد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تمرکز طرح نهضت ملی در بخش روستایی است، افزود: هزار و 900 واحد مسکن روستایی در راستای طرح نهضت ملی در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

8032 گیلانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات