مرمت ساختمان تاریخی بندرگز رونق می گیرد / خبر خوش فرماندار برای دوستداران کشتی

فرماندار بندرگز با بیان اینکه اعتبارات مرمت ساختمان تاریخی گمرک در سال های گذشته قطره چکانی بود، از اختصاص سه و نیم میلیارد تومان اعتبار برای مرمت این بنای تاریخی در سفر رئیس جمهور به گلستان خبر داد.

زمان مطالعه 2 دقیقه

مرمت ساختمان تاریخی بندرگز رونق می گیرد / خبر خوش فرماندار برای دوستداران کشتی

صابر حسن پور با تأکید بر ضرورت حفاظت از ابنیه و بناهای تاریخی در شهرستان بندرگز، اظهار کرد: یکی از بناهای تاریخی بندرگز ساختمان گمرک است که قدمت تاریخی بالایی دارد و از لحاظ قدمت تاریخی یک شناسنامه تاریخی برای این شهرستان محسوب می شود.

وی افزود: در سال های گذشته اعتباراتی برای بهسازی ساختمان گمرک اختصاص می یافت اما از آنجایی که این اعتبارات شهرستانی بود روند بهسازی آن زمانبر می شد، خوشبختانه در سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان اعتبار خوبی برای بهسازی این ساختمان اختصاص یافته است.

فرماندار بندرگز به اختصاص سه و نیم میلیارد تومان برای ترمیم و بهسازی ساختمان گمرک بندرگز خبر داد و یادآور شد: همچنین در سال 1400 در کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرگز اعتباری معادل 600 میلیون تومان و برای سال 1401 نیز 600 میلیون تومان دیگر برای بهسازی این ساختمان تاریخی اختصاص یافته تا شاهد بهره برداری و تکمیل آن باشیم.

حسن پور با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به گلستان مصوبات خوبی برای بندرگز به همراه داشت که برخی از این مصوبات جزو مطالبات دیرینه مردم این شهرستان بوده است، تصریح کرد: مجموع اعتبارات عمرانی و اقتصادی سفر رئیس جمهور به گلستان بالغ بر 771 میلیارد تومان بوده که از این میزان اعتبار برای 19 مصوبه حوزه پروژه های عمرانی اعتباری بالغ بر 398 میلیارد تومان و در حوزه اقتصادی نیز 393 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی در ادامه به استعداد ویژه بندرگزی ها در ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: ایجاد خانه کشتی یکی از پروژه هایی است که در حوزه ورزش در دستور کار ما قرار گرفته و درصدد هستیم در دهه فجر امسال راه اندازی شود تا نوجوانان و جوانان فعال در این عرصه از امکانات آن بهره مند شوند.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه در شهرستان بندرگز به همت فعالان کشتی شهرستان چشم انداز مشخصی تعریف شده است، بیان کرد: درصدد هستیم این شهرستان در چهار سال آینده در ورزش کشتی حائز افتخارات ملی و جهانی شود، همچنین قرار است با مشارکت آموزش و پرورش، استعدادهای حوزه کشتی در شهرستان شناسایی و در راستای ارتقای آنها اقدام شود.

مرمت ساختمان تاریخی بندرگز رونق می گیرد / خبر خوش فرماندار برای دوستداران کشتی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات