30 هزار واحد مسکونی امسال برای مددجویان کمیته امداد ساخته می شود

معاون مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ساخت 30 هزار واحد مسکونی برای مددجویان این کمیته، امسال هدف گذاری شده است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

30 هزار واحد مسکونی امسال برای مددجویان کمیته امداد ساخته می شود

محمود توکلی روز دوشنبه در آیین تحویل کلید 400 واحد مسکونی مددجویی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در خرمشهر بیان کرد: پیش بینی می شود 20 هزار واحد مسکونی از این تعداد تا پایان امسال تکمیل و واگذار شود و بقیه در سال آینده تکمیل شوند.

وی با بیان اینکه از احداث مسکن مددجویی به ویژه در مناطق محروم و روستایی به صورت 100 درصدی حمایت و پشتیبانی می شود گفت: ساخت منازل مسکونی روستایی از اولویت های کمیته امداد است و برای سال آینده نیز 20 هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته خواهد شد.

توکلی به شناسایی 122 منطقه محروم کشور اشاره کرد و بیان کرد: ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان با همکاری بنیاد مستضعفان در این مناطق در دستور کار قرار دارد.

تحویل 6 هزار و 6500 واحد مددجویی در هفته دولت

رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز گفت: هدف این کمیته توانمندسازی مددجویان در زمینه های درآمدزایی، اشتغال، فرهنگی و زمینه سازی خود اتکایی افراد و احداث مسکن مددجویی است.

سعید زارع زاده افزود: یکی از راهکارهای خروج از فقر تامین مسکن نیازمندان است و در هفته دولت امسال 6 هزار و 500 واحد تحویل مددجویان خواهد شد.

وی به استفاده از ظرفیت خیران و مردمی سازی واحدهای مسکونی مددجویی تاکید کرد و گفت: سعی بر این است تا در سال آینده خانواده های 2 نفر مددجوی فاقد مسکن خانه دار شوند.

کلید 400 واحد مسکن مددجویی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت، در خرمشهر به مددجویان اهدا شد.

30 هزار واحد مسکونی امسال برای مددجویان کمیته امداد ساخته می شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات