13 هزار واحد نوسازی شده در بافتهای فرسوده افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از بهره برداری از 12 هزار و 990 واحد نوسازی شده با استفاده از تسهیلات حمایتی دولت در بافت های فرسوده و افتتاح 45 پروژه زیربنایی و روبنایی شرکت بازآفرینی شهری ایران همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف کشور خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

13 هزار واحد نوسازی شده در بافتهای فرسوده افتتاح می شود

«محمد آئینی» صبح دوشنبه با بیان اینکه این 12 هزار و 990 واحد در قالب 2 هزار و 739 پروژه احیای بافت فرسوده به بهره برداری می رسند، اظهار کرد: استان های تهران، آذربایجان شرقی، همدان و مازندران دارای بیشترین واحد نوسازی شده از این حدود 13 هزار واحد هستند.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار اعلام کرد: در حوزه خدمات زیربنایی و روبنایی 45 پروژه از جمله 17 پروژه بهسازی معابر، 6 پروژه ورزشی، 4 پروژه تاسیسات و تجهیزات شهری، 3 پروژه پارک و فضای باز شهری، 3 پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب، 2 پروژه بهداشتی-درمانی و چندین پروژه دیگر با کاربری های آموزشی و انتظامی در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در رابطه با پراکندگی جغرافیایی این پروژه ها گفت: این پروژه ها در 37 محله، 27 شهر و 15 استان واقع شده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی هم چنین افزود: در سال اول دولت سیزدهم 65 هزار تن قیر رایگان برای بهسازی و آسفالت 1200 کیلومتر طول از معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی اختصاص داده شد.

13 هزار واحد نوسازی شده در بافتهای فرسوده افتتاح می شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات