آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در گلستان / متقاضیان شهرهای تازه تأسیس چه کنند؟

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان را تشریح کرد و از تعیین تکلیف 71 هزار و 395 متقاضی گلستانی نهضت ملی مسکن خبر داد.

زمان مطالعه 2 دقیقه

آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در گلستان / متقاضیان شهرهای تازه تأسیس چه کنند؟

مهدی ملک صبح امروز دوشنبه 7 شهریور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت امسال کلنگ زنی یک هزار واحد مسکونی در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع در گرگان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان، با وجود کمبود زمین در وضعیت مطلوبی قرار دارد، افزود: طرح نهضت ملی مسکن، از اقدامات دولت سیزدهم بوده که با هدف ایجاد تعادل در بازار و کاهش قیمت تمام شده مسکن، همزمان با سراسر کشور در 14 شهرستان استان گلستان در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از ثبت نام 91 هزار و 492 نفر از مردم گلستان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 71 هزار و 395 نفر تعیین تکلیف شدند، همچنین از مجموع افراد تعیین تکلیف شده، استعلام بیش از 64 هزار نفر سبز بوده و تاکنون واریز وجه اولیه از سوی دو هزار و 811 نفر انجام شده است.

ملک با اشاره به اینکه اراضی شناسایی و تامین شده پیشنهادی برای احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن با همکاری فرمانداران و مدیران شهرستانی راه و شهرسازی در مسیر انتقال سند و الحاق به طرح نهضت ملی مسکن قرار دارند، تأکید کرد: تاکنون 450 هکتار از اراضی موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده و با توجه به شناسایی این اراضی در شرق و غرب استان، به زودی عملیات اجرایی احداث این واحدها آغاز خواهد شد.

وی از شناسایی بیش از 60 هکتار زمین در گنبدکاووس با همکاری فرماندار این شهرستان خبر داد و یادآور شد: پس از طی مراحل قانونی و شناساسی ظرفیت های این اراضی، سند آن ها به وزارت راه و شهرسازی منتقل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به معضلات ثبت نام متقاضیان شهرهای تازه تأسیس در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در روزهای آتی، اقداماتی در راستای تسهیل این روند انجام می شود تا متقاضیان برای ثبت نام با مشکل مواجه نشوند.

آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در گلستان / متقاضیان شهرهای تازه تأسیس چه کنند؟

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات