برنامه ساخت 5000 واحد جدید نهضت مسکن در پردیس

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تعداد 2043 واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید پردیس داریم که به پیشرفت متوسط 45 درصد رسیده و 5000 واحد دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که از این تعداد 2500 واحد به پیشرفت حدود 10 درصد رسیده است.

زمان مطالعه 2 دقیقه

برنامه ساخت 5000 واحد جدید نهضت مسکن در پردیس

امیرحسین جابرانصاری در نشست خبری که امروز برگزار شد اظهار کرد: بر اساس آن چه در حساب های ما نشسته، مطالبات پیمانکاران شهر جدید پردیس از شرکت عمران حدود 1500 میلیارد تومان است که البته به نظر می رسد بدهی ما بیش از این مقدار باشد. برای تامین منابع از روش های تلفیقی استفاده می کنیم. بخشی از طریق تهاتر زمین و بخشی از طریق پول نقد انجام می شود. البته منابع ما محدود است و از روش هایی مثل صندوق ملی مسکن زمین قصد تامین منابع را داریم. صندوق ملی مسکن هم اکنون در حال شارژ است.

تعداد 2300 واحد مسکن را تحویل دادیم

وی افزود: در زمان بنده 2300 واحد مسکن مهر تحویل شده است. هم چنین در طرح نهضت ملی مسکن 2043 واحد در حال اجرا داریم که به طور میانگین به پیشرفت فیزیکی 45 درصد رسیده است. در برخی بلوک ها به مرحله ی سفیدکاری رسیده ایم و در بعضی دیگر در مرحله ی سنگ نما هستیم.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس درخصوص قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن شهر جدید پردیس گفت: قیمتی که با پیمانکار منعقد شده فعلا متری 4 میلیون و 700 هزار تومان است که البته شامل تعدیل خواهد شد. در هر مرحله باید متقاضیان آورده خود را تامین کنند که پروژه دچار وقفه نشود، در صورت تعلل متقاضیان مجبوریم که از افراد جایگزین استفاده کنیم؛ زیرا نمی خواهیم این پروژه مسکن مهر دوم شود.

جابرانصاری تصریح کرد: در پروژه 2043 واحدی نهضت ملی مسکن پردیس انضباط مالی را به طور کامل حفظ کرده ایم و به هیچ عنوان اجازه خرج کردن منابع این واحدها در طرح های دیگر را نداده ایم.

وی با بیان این که دو طرح 2500 واحدی نهضت ملی مسکن را در شهر جدید پردیس در دستور کار داریم گفت: علاوه بر 2043 واحدی که به پیشرفت 45 درصد رسیده 2500 واحد دیگر هم اکنون در مرحله پیشرفت کمتر از 10 درصد قرار دارد. 2500 واحد دیگر را نیز مدنظر داریم که فعلا در مرحله ی تامین زمین است.

تهاتر منجر به راه افتادن پروژه ها نشده است

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: خیلی از تهاترهای زمین که در پردیس صورت گرفته منجر به راه افتادن پروژه ها نشده است؛ چرا که پیمانکار نتوانسته زمین را بفروشد. بازار کشش خرید یک زمین 20 میلیارد تومانی در پردیس را نداشته است. البته یک سری دلال ممکن است بگویند زمین را می خریم، با 50 درصد زیر قیمت. این مساله به ضرر پیمانکاران است که بابت طلبشان زمین دریافت کرده اند.

جابرانصاری درباره تهاتر نفت برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن گفت: تهاتر با نفت در حال پیگیری است که این یک فرآیندی دارد و برای همه پیمانکاران اجرایی نیست. تهاتر نفت نیازمند یک بروکراسی خاص است که در مجموعه وزارت نفت انجام می شود. فعلا پیگیر هستیم، ولی هنوز پیمانکارانی که در نظر گرفته ایم موفق به انجام تهاتر نشده اند.

برنامه ساخت 5000 واحد جدید نهضت مسکن در پردیس

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات