63 هزار واحد نهضت ملی مسکن به مرحله نازک کاری رسید

بر اساس آمار منتشر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، تعداد پروژه های نهضت ملی مسکن که در مرحله نازک کاری و پیشرفت فیزیکی 90 درصدی قرار دارد در 31 استان کشور به رقم حدود 63 هزار واحد رسید.

زمان مطالعه 2 دقیقه

63 هزار واحد نهضت ملی مسکن به مرحله نازک کاری رسید

بر اساس جدول وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن، جمع کل پروژه های شروع شده نهضت ملی مسکن به رقم یک میلیون و 383 هزار و 513 واحد رسیده است که از این تعداد 63 هزار و 895 واحد به مرحله نازک کاری و در آستانه افتتاح قرار دارند.

آمار درج شده در جدول وضعیت نهضت ملی مسکن گویای آن است که پروژه های در مرحله سفت کاری نیز به رقم 140 هزار و84 واحد، اسکلت و سقف به رقم 200 هزار و 708 و همچنین تعداد پروژه های در مرحله فونداسیون نیز 430 هزار واحد است.

جدول وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن، نشان می دهد که در استان تهران حدود 16 هزار واحد به مرحله ی «نازک کاری» رسیده است. خراسان رضوی نیز با 5 هزار 655 واحد و سپس استان اصفهان با 3962 واحد به تربیت استان های با بیشترین حجم پیشرفت فیزیکی هستند.

در مرحله «سفت کاری» واحدها استان تهران جلوتر از سایر استان ها است. اکنون 30 هزار و 121 واحد در تهران به مرحله سفت کاری رسیده، در خراسان رضوی با 9 هزار و 595 واحد و در استان فارس با 8 هزار 673 واحد در مراحل سفت کاری قرار دارند که بیشترین تعداد در بین استانها را شامل می شوند.

تعداد بالاترین واحدهایی که در مرحله اسکلت و سقف نیز قرار دارند متعلق به استان تهران، فارس و زنجان با 35 ، 15 و 12 هزار واحد است.

محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی هفته پیش با اعلام تامین 90 درصد اراضی ساخت مسکن، گفته بود: نخستین مرحله از طرح بزرگ نهضت ملی مسکن با بهر برداری از 100 هزار واحد مسکونی در شهریور ماه امسال افتتاح خواهد شد.

وی گفته بود تا پایان شهریور ماه اولین واحدهای طرح بزرگ نهصت ملی مسکن تحویل داده می شود که بر مبنای برنامه ریزی انجام شده حدود 100 هزار واحد به افرادی که زودتر در طرح شرکت کرده و آورده اولیه خود را واریز کرده اند و عامل ساخت پروژه بوده اند، تحویل داده خواهد شود.

به گفته محمودزاده افتتاحیه پروژه ها در بسیاری از استان ها از جمله یزد، کرمان، خراسان جنوبی و ... خواهد بود.

63 هزار واحد نهضت ملی مسکن به مرحله نازک کاری رسید

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات