عملیات اجرایی 2 هزار 252 واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شد

عملیات اجرایی 2هزار و 252 واحد نهضت ملی جهش تولید مسکن روز یکشنبه در آیینی با حضور استاندار و دیگر مدیران این استان آغاز شد.

زمان مطالعه 2 دقیقه

عملیات اجرایی 2 هزار 252 واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شد

استاندار بوشهر در این آیین که در شهرستان جم برگزار شد افزود: از این تعداد واحد مسکونی 600 واحد در شهر برازجان، 300 واحد جم، 200 واحد در بهارستان و ریز، 500 واحد دیلم، 252واحد کنگان و 400 واحد در گناوه احداث می شوند.

احمد محمدی زاده بیان کرد: در زمان حاضر 40 هزار نفر در سامانه نهضت ملی جهش تولید مسکن در استان بوشهر ثبت نام کرده اند که تاکنون هشت هزار نفر به عنوان واجد شرایط انتخاب شده اند و در حال ارزیابی مابقی متقاضیان هستیم.

وی اظهار کرد: با این وجود در زمان حاضر برای بیش از 40 هزار واحد زمین در استان بوشهر تامین شده و تلاش می شود با پیگیری این میزان زمین به 60 هزار واحد افزایش یابد.

استاندار بوشهر ادامه داد: با آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی امروز شمار واحدهای مسکونی در دست اجرای نهضت ملی مسکن در این استان به بیش از 11 هزار و 500 واحد می رسد که در مراحل مختلف آماده سازی قرار دارند و با توجه به دستور رئیس جمهور و تامین منابع بانکی تولت دولت و پشتیبانی وزیر راه و شهرسازی امیدواریم روند احداث این واحدهای مسکونی سرعت گیرد و در هفته های آینده ش احداث واحدهای جدید دیگری را در این استان آغاز کنیم.

محمدی زاده یادآور شد: از مجموع 11 هزارو 500 واحد مسکونی در دست اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر 2هزار و 400 واحد در روستاها احداث شده اند.

استاندار بوشهر گفت: در برخی از شهرهای استان بوشهر زمین های منابع طبیعی و موات بویژه در شهرهای جنوبی، حاشیه و کنار دریا قرار گرفته اند که این شهرها احصا و شناسایی و عملیات واگذاری از منابع طبیعی به راه و شهرسازی آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به نقشه کشی و تفکیک اراضی انجام شده برنامه ما این است که در این گونه شهرهایی که زمین به قدر کافی وجود دارد به جوان ها زمین واگذار شود تا با پرداخت وام خودشان اقدام به ساخت خانه کنند و به این صورت یک حرکت گسترده و جهشی در عملیات خانه سازی در استان بوشهر انجام شود.

محمدی زاده گفت: انتظار می رود جوانان از فرصت ثبت نام برای دریافت این زمین ها که در زمان حاضر در 6 شهر استان احصا شده اند استفاده کنند تا بتوانند به این صورت صاحب زمین و خانه شوند و ما نیز به عنوان دولت برای صاحب خانه شدن آنان حمایت می کنیم.

عملیات اجرایی 2 هزار 252 واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات