بنیاد مسکن ساخت 280 هزار واحد نهضت ملی مسکن را آغاز کرده است

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از سال گذشته تاکنون عملیات احداث 100 هزار واحد مسکونی شهری و 180 هزار واحد مسکونی روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

بنیاد مسکن ساخت 280 هزار واحد نهضت ملی مسکن را آغاز کرده است

«اکبر نیکزاد» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در مراسم آغاز عملیات اجرایی 3000 واحد مسکونی قرارگاه جهادی شهر تهران، اعلام کرد: اکنون 180 هزار واحد روستایی و 100 هزار واحد مسکونی شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در دستور ساخت قرار دارد.

نیکزاد یکی دیگر از وظایف بنیاد مسکن را تهیه و اجرای طرح های هادی عنوان کرد و افزود: در این خصوص در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار طرح تهیه و اجرایی شده است.

وی به برنامه بنیاد مسکن برای بازسازی واحدهای مسکونی زلزله و سیل زده اشاره کرد و گفت: هم اکنون در 15 نقطه کشور ستاد بازسازی بنیاد مسکن فعال است که 6 ستاد در مناطق سیل زده و 9 ستاد در مناطق زلزله زده در حال بازسازی واحدهای مسکونی و محیط هستند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر وظیفه بنیاد مسکن در ارائه خدمات مختلف به مردم در حیطه وظایف بنیاد توضیح داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در همکاری با شهرداری تهران احداث 180 هزار واحد مسکونی را در قالب طرح نهضت ملی مسکن در برنامه قرار داده است که 10 هزار واحد آن توسط بنیاد مسکن احداث می شود.

وی توضیح داد: عملیات ساخت سه هزار واحد مسکونی در سال گذشته آغاز شد و هم اکنون نیز سه هزار واحد دیگر در برنامه ساخت قرار گرفته است.

نیکزاد بخش دیگری از فعالیت های بنیاد مسکن را توسعه حرم حضرت عبدالعظیم و بافت پیرامون آن عنوان کرد و افزود: خط 4 مترو تهران در کنار 3 هزار واحد مسکونی که سال گذشته عملیات اجرای آن کلنگ زنی شد به زودی به بهره برداری می رسد.

وی اظهار امیدواری کرد تا اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد در زمان مقرر خود تکمیل شود به بهره برداری برسد.

بنیاد مسکن ساخت 280 هزار واحد نهضت ملی مسکن را آغاز کرده است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات