وزیر جهاد کشاورزی کلنگ ساخت 1002 واحد مسکونی را در زاهدان به زمین زد

عملیات ساخت یک هزار و 2 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ویژه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسوولان این استان امروز/سه شنبه/ در زاهدان آغاز شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

وزیر جهاد کشاورزی کلنگ ساخت 1002 واحد مسکونی را در زاهدان به زمین زد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در مراسم کلنگ زنی این واحدهای مسکونی گفت: در راستای نهضت ملی مسکن سازمان جهاد کشاورزی استان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان بر اساس تفاهم نامه بین دو وزارتخانه اقدام به تحویل اراضی و احداث 2210 واحد مسکونی در دو فاز در شمال و جنوب استان کرده است.

سید محمدرضا سیدحسینی افزود: در این راستا طبق جدول زمان بندی واحدهای مذکور در مدت زمان 18 ماه ساخته و در اختیار کارکنان سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و ادارات و شرکت های وابسته قرار خواهد گرفت. وی ادامه داد: در قالب این طرح واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان بطور متمرکز در شهرستان زاهدان و در جنوب استان به طور متمرکز در شهرستان های ایرانشهر، دلگان، فنوج، نیکشهر، پیشین و چابهار ساخته خواهد شد. سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مساحت اراضی تخصیص یافته با کاربری مسکونی جهت ساخت مسکن برای کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات و شرکت های وابسته در شمال استان حدود 10 هکتار در قالب 215 بلوک 6 واحدی و 12 هکتار در جنوب استان است. حسینی خاطر نشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نخستین دستگاه اجرایی و در بین سازمان های جهاد کشاورزی استان های سطح کشور پیشرو است.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال استان به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که طرح نهضت ملی مسکن در هر یک از این ادارات بطور جداگانه اجرا می شود.

وزیر جهاد کشاورزی کلنگ ساخت 1002 واحد مسکونی را در زاهدان به زمین زد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات