احداث 15 هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان شرقی آغاز شده است

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اعلام اینکه 55 هزار و 730 متقاضی مسکن در قالب طرح نهضت ملی حائز شرایط شناخته شده اند، گفت: عملیات اجرایی بیش از 15 هزار واحد مسکونی آغازشد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

احداث 15 هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان شرقی آغاز شده است

امیر بخشی زاده در جلسه شورای مسکن این اداره کل با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح تأمین شده است، افزود: در استان آذربایجان شرقی بیش از 272 هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد 20 هزار و 926 نفر انصراف داده اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 10 هزار و 51 متقاضی نیز وجه اولیه را واریز کرده اند، اظهار داشت: پالایش بیش از 90 درصد متقاضیانی که مدارک خود را به صورت کامل بارگذاری کرده اند، انجام شده است و پالایش سایر متقاضیان نیز تا پایان تیر تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید کیفیت زندگی مردم و تحقق خانه دار شدن خانوارها با اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارتقا یابد، گفت: این روند در تمامی شهرهای استان با تأمین اراضی مورد نیاز با جدیت دنبال شده و پیگیری روزانه از طریق معاونت مسکن و ساختمان این اداره کل انجام می شود.

بخشی زاده، ادامه داد: سهمیه استان از طرح نهضت ملی مسکن حدود 200 هزار واحد است که این تعداد برای چهار سال برنامه ریزی شده و برای تأمین زمین سهمیه استان در این طرح، از ابزارهای مختلف پیش بینی شده در شیوه نامه به ویژه الحاق اراضی استفاده شده است.

احداث 15 هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان شرقی آغاز شده است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات