نظارت میدانی بر بنگاه های املاک کرمان کلید خورد / پلمب 3 واحد در نخستین گام

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با اشاره به بازدیدهای انجام شده از برخی بنگاه های مشاوران املاک در 2 منطقه از شهر کرمان، گفت: در این بازدیدها به تعدادی از این واحدها تذکرهای لازم ارائه و تعداد سه بنگاه نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات پلمب شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

نظارت میدانی بر بنگاه های املاک کرمان کلید خورد / پلمب 3 واحد در نخستین گام

سید مهدی قویدل روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بنگاه های مشاور املاک شهر کرمان افزود: به منظور افزایش امنیت معاملات، ارتقای بهداشت حقوقی قراردادها و پیشگیری از تشکیل پرونده های مربوط به دعاوی حوزه املاک، تیم نظارت بر بنگاه های املاک با محوریت اداره حقوقی و قضایی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان و ادارات متولی تشکیل شده و امور مربوطه را پیگیری می کند. وی با اشاره به رعایت نشدن قوانین و مقررات توسط برخی مشاوران املاک و وقوع جرائم مرتبط با حوزه املاک و تشکیل پرونده های مربوط به دعاوی در این حوزه، تصریح کرد: بر این اساس کار نظارت، ساماندهی و برخورد با بنگاه های بدون مجوز و متخلف در دستور کار قرار گرفته است. این مقام قضایی افزود: با توجه به بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان، تعداد زیادی از پرونده های تشکیل شده در محاکم قضایی استان مربوط به دعاوی مربوط به حوزه املاک است.

قویدل اظهارداشت: با توجه به اهمیت موضوع نظارت بر بنگاه های املاک شهر کرمان، این بازرسی ها با همراهی دادستانی کرمان و دستگاه های متولی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت. وی یادآور شد: با پیگیری های انجام شده در آینده نزدیک سامانه رصد اراضی دولتی و ملی در سطح استان با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و امنیتی راه اندازی خواهد شد که در پیشگیری از تصرفات و تخریب این اراضی موثر خواهد بود.

نظارت میدانی بر بنگاه های املاک کرمان کلید خورد / پلمب 3 واحد در نخستین گام

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات