وام ودیعه مسکن در تهران 100 و مراکز استان 70 میلیون تومان شد

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی خبرداد: بر اساس مصوبه اصلاحی امروز شورای پول و اعتبار، ‎تسهیلات کمک ودیعه مسکن، در تهران به 100 میلیون تومان و در مراکز استان ها به 70 میلیون تومان رسید.

زمان مطالعه 1 دقیقه

وام ودیعه مسکن در تهران 100 و مراکز استان 70 میلیون تومان شد

مصطفی قمری وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی خبرداد: بر اساس مصوبه اصلاحی امروز شورای پول و اعتبار، ‎تسهیلات کمک ودیعه مسکن، در تهران به 100 میلیون تومان و در مراکز استان ها به 70 میلیون تومان رسید.

تصویب افزایش تسهیلات کمک ودیعه مسکن

مصطفی قمری وفا؛ مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بر اساس مصوبه اصلاحی امروز شورای پول و اعتبار، ‎تسهیلات کمک ودیعه مسکن، در تهران به 100 میلیون تومان ، در مراکز استان ها به 70 میلیون تومان ودر شهرهای بالای به 200 هزار نفر هم به 40 میلیون تومان افزایش یافت.

دوره بازپرداخت وام ودیعه مسکن حداکثر 5 سال است.

شورای پول و اعتبار با اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار، دوره بازپرداخت حداکثر پنج سال، در سقف های 1000، 700 و 400 میلیون ریال به ترتیب در تهران، مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و سایر شهر ها موافقت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، عصر امروز در یکهزار و سیصد و سی و پنجمین جلسه شورای پول و اعتبار، درخواست وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از محل منابع موضوع ماده (4) قانون جهش تولید مسکن، مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

براین اساس شورای پول و اعتبار ضمن ملغی کردن بند (1) از یکهزار و سیصد و سی و چهارمین صورتجلسه مورخ 6 اردیبهشت ماه سال جاری، با اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن با نرخ مصوب این شورا، دوره بازپرداخت حداکثر پنج سال، در سقف های 1000، 700 و 400 میلیون ریال به ترتیب در تهران، مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و سایر شهر ها و از محل منابع بانکی موضوع ماده (4) قانون جهش تولید مسکن (در سقف کلی سالانه 400 هزار میلیارد ریال در سال 1401)، موافقت کرد.

وام ودیعه مسکن در تهران 100 و مراکز استان 70 میلیون تومان شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات