استاندار همدان از اختصاص هزار و 130 هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد

استاندار همدان گفت: یک هزار و 130 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی پیش بینی شده که سهم شهرستان همدان 680 هکتار است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

استاندار همدان از اختصاص هزار و 130 هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد

علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در پایان جلسه شورای عالی مسکن که به صورت سراسری و ارتباط زنده تصویری (ویدئو کنفرانسی) با رییس جمهور و استانداران سراسر کشور برگزار شد افزود: تاکنون 120 هزار نفر در استان همدان برای طرح نهضت ملی مسکن نامنویسی کردند که پس از پالایش های صورت گرفته 67 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند با این وجود بررسی های لازم همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان یک هزار و 130 هکتار زمین تهیه شده است که نقشه برداری اولیه و اقدام لازم برای طرح تفصیلی صورت گرفته است.

به گفته استاندار همدان، هم اینک در 31 شهر استان وضعیت زمین جانمایی و تعیین تکلیف قطعی شده است یا در حال پیگیری در کمیسیون های مختلف از جمله امور زیربنایی برای تعیین تکلیف این اراضی هستیم.

قاسمی فرزاد گفت: در زمینه تامین زمین برای واحدهای مورد نیاز مشکلی نداریم البته برای برش سهم استانی باید زمین مورد نیاز تامین شود که در حال پیگیری از دستگاه های مرتبط هستیم ولی برای اقدامات اولیه مشکلی نداریم به گونه ای که در ملایر، تویسرکان، نهاوند و دیگر شهرها اقدامات اولیه آغاز شده است.

نماینده عالی دولت در استان همدان اظهار داشت: با تدبیر اتخاذ شده بتوان عملیات اجرایی 50 هزار واحد مسکونی در سطح استان را پیش از سفر هیات دولت یا همزمان با حضور رییس جمهور در استان فراهم کرد و این واحدها را در کمترین زمان در اختیار متقاضیان قرار داد.

استاندار همدان گفت: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم استان همدان در زمینه تامین زمین رتبه 30 کشور را داشت اما با پیگیری های صورت گرفته و الحاق و تامین یک هزار و 130 هکتار به اراضی موجود هم اینک به رتبه پنجم ارتقا یافته است.

استاندار همدان از اختصاص هزار و 130 هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات