27 بانک و موسسه باید تسهیلات نهضت ملی مسکن را پرداخت کنند

مدیرعامل بانک مسکن گفت: قانون طرح نهضت ملی به همه بانک ها ابلاغ شده و 27 بانک و موسسه باید در این زمینه تسهیلات ارایه بدهند اما بانک ها در سال گذشته به تکلیف خود عمل نکرد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

27 بانک و موسسه باید تسهیلات نهضت ملی مسکن را پرداخت کنند

«محمود شایان» در مراسم معارفه «علی عسکری»، عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن که با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار شد، با تشریح دستاوردهای سال گذشته، افزود: درست است که قانون طرح نهضت ملی به همه بانک ها ابلاغ شده و 27 بانک و موسسه باید در این زمینه تسهیلات ارایه بدهند، اما آمارها نشانگر آن است که در سال گذشته بانک مسکن تنها بانکی بود که به تکلیف خود عمل کرد و شاید به جایی برسیم که عاملیت سایر بانک ها را نیز بر عهده بگیریم.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: بخش مالی بانک در سال گذشته با عملکرد خوب خود، خوش درخشید و امیدواریم بانک مسکن با پیگیری ها و تلاش جمعی اولین مجمع امسال را در نظام بانکی برگزار کند.

شایان با اشاره به تشکیل هیات عامل و اجرای حاکمیت شرکتی در بانک مسکن، خاطرنشان کرد: در حال حاضرحاکمیت شرکتی به درستی در بانک مسکن اجرایی شده و چالش ها و حواشی آن به حداقل رسیده است.

وی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره در تمامی بخش های بانک نظارت دارند و تیم منسجم در هیات مدیره و هیات عامل بانک ضامن برنامه ریزی درست برای نیل به نتایج و اهداف مدون است.

27 بانک و موسسه باید تسهیلات نهضت ملی مسکن را پرداخت کنند

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات