30 هزار واحد مسکونی در استان سمنان احداث می شود

استاندار سمنان درباره آخرین وضعیت مسکن جوانان و اقشار مختلف مردم، گفت: طی چهار سال در قالب نهضت ملی مسکن 30 هزار واحد مسکونی در استان احداث می شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

30 هزار واحد مسکونی در استان سمنان احداث می شود

سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای مسکن استان سمنان به میزبانی استانداری درباره آخرین وضعیت مسکن ملی بیان کرد: 54 هزار و 253 نفر در حوزه استان سمنان به استثنای شهر جدید ایوانکی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه طی چهار سال در قالب نهضت ملی مسکن 30 هزار واحد مسکونی در استان و 30 هزار واحد در شهر جدید ایوانکی احداث می شود، افزود: جلسات مختلفی در سطح استان سمنان در بحث پیگیری موارد اجرای مطلوب نهضت ملی مسکن در استان شکل گرفت و پیگیری برای تأمین زمین انجام شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه برای 19 شهر استان زمین به منظور اجرای نهضت ملی مسکن از طُرُق مختلف به میزان 460 هکتار تأمین شده است، ابراز کرد: از تعداد متقاضیان ثبت نام شده در استان در بحث نهضت ملی مسکن، 24 هزار و 354 نفر واجد شرایط هستند.

هاشمی با بیان اینکه عملیات اجرایی سه هزار و 556 واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان آغاز شده است، افزود: عملیات اجرایی چهار هزار واحد مسکونی نیز در دست اقدام است تا در آینده آغاز شود از سوی دیگر باید تاکید کرد که تمامی دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند موانع موجود در مسیر اجرای هرچه بهتر نهضت ملی مسکن در استان را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی برای ترغیب افراد ثبت نام شده و واجد شرایط به منظور افتتاح حساب، واریز وجه و تکمیل ثبت نام در دستور کار قرار گیرد، گفت: یک هزار و 300 واحد نهضت ملی مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سمنان احداث خواهد شد که تاکنون برای 75 درصد از این تعداد قرارداد منعقد و 51 درصد عملیات اجرایی ساخت نیز آغاز شده است.

30 هزار واحد مسکونی در استان سمنان احداث می شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات