900 واحد مسکونی در استان بوشهر افتتاح شد

900 واحد مسکونی روستایی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی استان بوشهر با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

زمان مطالعه 1 دقیقه

900 واحد مسکونی در استان بوشهر افتتاح شد

معاون عمرانی استانداری بوشهر روز سه شنبه در این آیین که در روستای باغک شمالی از توابع شهرستان تنگستان برگزار شد گفت: از سهمیه 2هزارو 189 واحد مسکونی امسال طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان بوشهر 900 واحد مسکونی احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد هادی رستمیان افزود: مساحت هریک از این واحدهای مسکونی 100 متر مربع است.

وی با اشاره به تسهیلات 100 میلیون تومانی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اضافه کرد: 90 میلیارد تومان تسهیلات برای احداث این واحدهای مسکونی پرداخت شده است.

رستمیان گفت: همچنین به تعدادی از این واحدهای مسکونی 30 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

وی یادآور شد: با افتتاح این شمار واحد مسکونی روستایی میزان مقاوم سازی در استان بوشهر به 59 درصد رسید.

رستمیان افزود: 74 هزار و 11 واحد مسکونی روستایی در استان بوشهر وجود دارد که از این تعداد تا کنون 43هزارو 666 واحد مقاوم سازی شده است.

رستمیان افتتاح آسفالت معابر 22 روستا به مساحت 111هزارو 750 مترمربع با 11 میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاریها و افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان دشتستان با 2.5 میلیارد تومان اعتبار به مساحت 6هزار متر مربع را از دیگر پروژه های افتتاح شده بنیاد مسکن عنوان کرد.

900 واحد مسکونی در استان بوشهر افتتاح شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات