6000 واحد مسکونی به محرومان تحویل شد

مدیرعامل بنیاد علوی از اجرای 8927 طرح محرومیت زدایی به ارزش 788 میلیارد تومان خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

6000 واحد مسکونی به محرومان تحویل شد

وحید خاوئی در مراسم افتتاح طرح های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بنیاد برنامه های محرومیت زدایی را اعم از کوتاه مدت، بلندمدت و توانمندساز برای کمک به اشتغال و معیشت مردم دنبال می کند، گفت: امروز 8927 طرح محرومیت زدایی با مشارکت مردم محلی افتتاح می شود که از سال گذشته عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی طرح های محرومیت زدایی و عمرانی بنیاد مستضعفان در سال گذشته را 560 میلیارد تومان و سال جاری را 719 میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: این پروژه ها در بخش مسکن، راه، زیرساخت ها، توسعه مراکز فرهنگی، درمانی، آموزشی و مساجد است.

مدیرعامل بنیاد علوی یادآور شد: استان هایی که محرومیت بیشتری دارند شامل سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی در اولویت بودند. در این پروژه ها هفت مرکز سلامت احداث و 426 مرکز درمانی و بهداشتی تجهیز و تکمیل شد. همچنین 26 آمبولانس به شهرهای دورافتاده واگذار شد.

خاوئی به ساخت 185 کلاس درس در قالب 45 مدرسه و نوسازی 693 کلاس درس در قالب 170 مدرسه اشاره کرد و افزود: 5999 واحد مسکونی در مناطق دورافتاده احداث شده و قالب بهره برداری است. همچنین 48 کیلومتر راه روستایی و پل دسترسی احداث کردیم.

6000 واحد مسکونی به محرومان تحویل شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات