هزار و 752 واحد مسکونی به اقشار آسیب پذیر فارس اهدا شد

در آیین سالروز تاسیس کمیته امداد که با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری بصورت از راه دور برگزار شد هزار و 752 واحد مسکونی به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد فارس اهدا گردید.

زمان مطالعه 2 دقیقه

هزار و 752 واحد مسکونی به اقشار آسیب پذیر فارس اهدا شد

استاندار فارس روز شنبه در مراسم سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که با حضور ریاست جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد؛ ضمن تبریک اعتیاد شعبانیه گفت: اهمیت به شغل و مسکن روستائیان می تواند موجب مهاجرت معکوس شود.

محمد هادی ایمانیه افزود: امروز به مناسبت تاسیس این شجره طیبه 1 هزار و 752 واحد مسکونی به مددجویان و خانواده های ایتام استان واگذار می شود.

وی در ادامه افزود: استان فارس 6 درصد جمعیت کل کشور را به خود اختصاص داده است که قاعدتا می بایست از کل واحدهایی که امروز در کل کشور واگذار می شود، 6 درصد این واحدها به استان فارس تعلق داشته باشد اما 3 برابر این میزان امروز در استان رسما واگذار می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

ایمانیه با اشاره به اهمیت مسکن و شغل روستائیان در جلوگیری از مهاجرت آنان به شهر؛ خاطر نشان کرد: اغلب این واحد ها در روستاها و مناطق محروم استان به بهره برداری رسیده است که امیدواریم این اقدام جزو اهداف اصلی استان مورد توجه دستگاه های دیگر نیز قرار گیرد تا موجب مهاجرت معکوس شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس نیز در این مراسم گفت: 70 درصد واحدهایی که امروز رسما به خانواده های ایتام و مددجویان استان فارس واگذار می شود در مناطق محروم و روستاها واقع شده است.

محمد بذرافشان با اعلام این خبر که امروز 1752 واحد مسکونی رسما به مددجویان استان فارس واگذار می شود، افزود: از تعداد 8 هزار و 744 واحدی که در کل کشور واگذار می شود 1 هزار و 752 واحد سهم استان فارس است که 70 درصد این واحدها در مناطق محروم و روستایی واقع شده است.

بذرافشان در ادامه افزود: در کنار این اتفاق مهم طی تفاهم نامه ای با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) فاز اول ساخت 3208 واحد مسکونی نیز در حال انجام است. همچنین 800 واحد دیگر نیز با پیشرفت 70 درصدی تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: امروز و در سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) جشن خودکفایی 50 هزار خانوار نیز برگزار می شود که طبق آخرین آمار 4270 خانوار آن در استان فارس از چرخه حمایتی خارج می شوند تا خانواده هایی دیگری به خانواده امداد اضافه شده و در پروسه توانمندسازی قرار گیرند.

هزار و 752 واحد مسکونی به اقشار آسیب پذیر فارس اهدا شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات