16 هزار مترمربع اراضی دولتی قم رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی راه و شهرسازی قم گفت: 16 هزار و 300 مترمربع از اراضی دولتی این استان به ارزش تقریبی 100 میلیارد تومان  با همکاری مراجع قضایی، فرماندهی انتظامی و ضابطان این یگان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

16 هزار مترمربع اراضی دولتی قم رفع تصرف شد

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، سرهنگ رضا خداداد در این زمینه افزود: این اراضی در شهرک پردیسان و مربوط به یکی از موسسات بوده است که پس از اتمام قرارداد واگذاری و طی شدن مراحل قانونی و در نهایت اخطارهای مکرر مبنی بر فسخ قرارداد و تحویل اراضی به بیت المال، اقدام به پی کنی و اجرای فونداسیون در اراضی مورد نظر کرده بود.

وی اضافه کرد: یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان قم بنا به وظیفه ذاتی و ماموریت های خود پس از اخذ مجوزهای لازم و دستور مقامات قضایی استان اقدام به تخریب دیوارها و بازپس گیری اراضی کرد.

وی تصریح کرد: این یگان با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده است و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

خداداد بیان کرد: مردم قبل از هرگونه معامله باید از مجاری قانونی از جمله اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره ثبت استعلامات لازم را اخذ کنند.

وی به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفظ اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: هم استانی های قمی در صورت مشاهده موارد مربوط به زمین خواری با شماره تلفن 1656 تماس بگیرند.

16 هزار مترمربع اراضی دولتی قم رفع تصرف شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات