قیمت تمام شده مسکن در طرح نهضت ملی حدود 7 میلیون تومان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: طبق آخرین آنالیز و بررسی کارشناسان حوزه مسکن و شهرسازی قیمت تمام شده هر مترمربع در نهضت ملی مسکن در قم حدود 7 میلیون تومان برآورد می شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

قیمت تمام شده مسکن در طرح نهضت ملی حدود 7 میلیون تومان است

ابراهیم معتمدی روز یکشنبه در جلسه شورای تامین مسکن در سالن جلسات استانداری قم، با بیان اینکه قیمت پایه هر متر مربع زمین در این طرح 4 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده که با قیمت نهایی متفاوت است، اظهار کرد: قیمت هر متر تمام شده طرح نهضت ملی مسکن حدود 7 میلیون تومان برای هر متقاضی پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه 17 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن توسط انبوه سازان باید احداث شود لازم است تا بانک های استان در ارائه تسهیلات همکاری بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: اهلیت سنجی، توان ملی و فنی سه موضوع مهمی است که لازم است در احداث مسکن در اراضی 560 هکتاری پردیسان مورد توجه قرار بگیرد.

معتمدی ابراز داشت: در کنار بخش دولتی، بنیاد مسکن باید از توان توانایی های اهلیت دار و خوشنام و موفق در طرح مسکن مهر نیز استفاده شود.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از 120 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن، بیان کرد: پالایش افراد ثبت نام شده در این طرح حدود 7 ماه زمان می برد و شروع عملیات اجرایی این طرح آذرماه سال 1401 درنظرگرفته شده و شروع و واگذاری واحدها نیز صرفا از طریق قرعه کشی انجام خواهد گرفت.

وی در پایان بیان کرد: انتظار اصلی مجموعه مدیریت استان از شهرداری قم کاهش زمان صدور پروانه و ارائه تخفیف های متداول است.

قیمت تمام شده مسکن در طرح نهضت ملی حدود 7 میلیون تومان است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات