آپارتمان‌ نوساز در شرق تهران چند؟ +جدول معاملات

گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتمان‌های نوساز در شرق تهران می‌پردازد.

زمان مطالعه 2 دقیقه

آپارتمان‌ نوساز در شرق تهران چند؟ +جدول معاملات

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ مناطق 4، 8، 13، 14 و 15 در شرق تهران واقع شده است. قیمت مسکن برای واحدهای نوساز این مناطق باتوجه به محله، نوع ملک، تعداد واحد در طبقه، متراژ، دسترسی و... متفاوت است. به طور کل آپارتمان‌های منطقه4 تهران گران‌تر از سایر مناطق اطراف آن است.

نارمک یکی از محله‌های شرق تهران است. یک واحد آپارتمان 52متری و نوساز در این محله متری 36میلیون و 730هزار تومان معامله شد. همچنین واحدی 73متری ونوساز در محله مجیدیه متری 34میلیون و 246هزار تومان به فروش رفت.

جوادیه محله‌ای در شرق تهران است که قیمت مسکن در آن تقریبا پایین‌تر از سایر مناطق شرقی است. یک آپارتمان 110متری و نوساز در این محله متری 20میلیون و 909هزار تومان معامله شد. یک واحد 31متری و نوساز در دولاب نیز در مجموع 640میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت مسکن در محله پاسداران از سایر مناطق شرقی بالاتر است. یک آپارتمان 147متری و نوساز در این محله 55میلیون و 782هزار تومان در هر متر مربع معامله شد. قیمت مسکن برای واحدی 85متری و نوساز در تهران پارس نیز متری 30میلیون و 588هزار تومان بوده است.

تنوع قیمت مسکن در محله پیروزی بسیار بالاست و می‌توان در بازه قیمت متفاوتی در این محله واحد پیدا کرد. یک واحد آپارتمان 72متری و نوساز در پیروزی متری 27میلیون تومان و واحدی 92متری در پرستار متری 21میلیون و 739هزار تومان به فروش رفت.

سبلان یکی دیگر از محله‌های شرق تهران است که قیمت مسکن در آن تقریبا پایین است. یک واحد 65متری و نوساز در این محله متری 23میلیون تومان به فروش رسید. قیمت مسکن برای واحدی 110متری و نوساز در وحیدیه نیز متری 31میلیون و 318هزار تومان بوده است.

لازم به یادآوری است که قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده در آبان ماه است و ممکن است واحدهایی گران‌تر یا ارزان‌تر در محله‌های مشابه قیمت‌گذاری شود.

قیمت آپارتمان های نوساز در شرق تهران در آبان 1399

آپارتمان‌ نوساز در شرق تهران چند؟ +جدول معاملات

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات