پرداخت وام 200 میلیونی از چند روز آینده آغاز می شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از رفع مشکل پرداخت وام مسکن 200 میلیون تومانی روستایی و آغاز اعطای آن از چند روز آینده خبر داد.

زمان مطالعه 2 دقیقه

پرداخت وام 200 میلیونی از چند روز آینده آغاز می شود

سید صولت مرتضوی در حاشیه مراسم بهره برداری از 454و احد مسکونی ذیل نهضت ملی مسکن در شهر گرمدره در غرب تهران، با بیان اینکه بنیاد مسکن در محوریت ساخت مسکن روستایی است، گفت: این بنیاد آستین همت را برای اجرای مسکن شهری نیز بالا زده است.

وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی واحدهای مسکونی در اختیار بنیاد مسکن آغاز شده است، گفت: ساخت 60 هزار مسکن شهری را بنیاد مسکن آغاز کرده ضمن اینکه زیرساخت ها برای ساخت سالانه 200 هزار واحد در شهرها از سوی بنیاد مسکن هم فراهم است.

در ادامه مجتبی عبداللهی استاندار البرز نیز سهمیه این استان از نهضت ملی مسکن را 120 هزار و سالانه 30 هزار واحد مسکونی عنوان کرد.

وی در پاسخ به اینکه شهر جدید هشتگرد نیز در این سهمیه قرار دارد یا خیر؟ گفت: موضوع هشتگرد از سایر شهرهای استان البرز، متفاوت و برنامه ریزی ساخت مسکن در هشتگرد بیش از اینها است.

همچنین اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره ورود بنیاد به ساخت مسکن در شهر تهران گفت: طی توافقی که با شهرداری تهران داشته ایم هم در بافت فرسوده و هم خارج از بافت فرسوده پایتخت، 10 هزار واحد خواهیم ساخت که ظرف چهار ماه آینده اجرای آن آغاز می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در حال حاضر ساخت 210 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی را آغاز کرده ایم.

وی درباره وام مسکن روستایی گفت: مشکل پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی حل شده، برخی ناهماهنگی ها بین سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی وجود داشت؛ موضوع را به رئیس جمهور منتقل کردیم، رئیس جمهور دستور اکید داد تا پرداخت این وام آغاز شود. اخیراً سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که مشکل حل شده و ظرف چند روز آینده پرداخت وام مسکن روستایی آغاز می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا ساخت این واحدها طول می کشد؟ گفت: اخیراً مشاهده شده که برخی افراد زمان های نجومی برای ساخت مسکن اعلام می کنند که چنین نیست؛ برنامه ریزی دقیق کرده ایم تا به سرعت واحدها احداث شود.

به گفته نیکزاد، برای خانوارهای کم درآمد نیز برنامه داریم تا مشکل مسکن آنها با کمک های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت حل شود.

پرداخت وام 200 میلیونی از چند روز آینده آغاز می شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات