پرداخت تسهیلات خودمالکی در اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تسهیلات خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن با شرایط آسان به متقاضیان اصفهانی پرداخت می شود.

زمان مطالعه 2 دقیقه

پرداخت تسهیلات خودمالکی در اصفهان

علیرضا قاری قرآن اظهار داشت: هم استانی ها در همه شهرهای این استان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمانی اخذ کرده اند می توانند با مراجعه و ثبت نام در سامانه http://saman.mrud.ir از تسهیلات مقرر در طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شود.

او با بیان اینکه طرح ارائه تسهیلات خودمالکی از نیمه دوم دی ماه آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، افزود: افراد در صورت ثبت نام در این طرح اگر ساکن کلانشهر اصفهان باشند تا سقف 400 میلیون تومان، سایر شهرهای استان 300 میلیون تومان و روستاها 250 میلیون تومان وام 18 درصد با شرایط آسان برخوردار می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به شرایط آسان دریافت این تسهیلات، ابراز داشت: در این طرح نیاز به سپرده گذاری و خرید اوراق نیست و دوران مشارکت و بازپرداخت 20 ساله و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی است.

قاری قرآن با بیان اینکه اخذ ضمانت نامه پرداخت تسهیلات براساس ضوابط و مقررات بانک های عامل است، اضافه کرد: برای تسهیلات ساخت خارج از بافت فرسوده (خودمالکی) همه سازندگان حقیقی و حقوقی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

او خاطرنشان کرد: افراد دارای زمین که مجوز ساخت دریافت کرده باشند در صورت مراجعه به سامانه http://saman.mrud.ir اگر متقاضی تسهیلات برای ساخت و ساز در خارج از بافت هستند، از بخش (خارج از بافت فرسوده) می توانند ثبت نام و از تسهیلات استفاده کنند؛ همچنین متقاضیان تسهیلات در بافت نیز از بخش (تسهیلات ساخت بافت فرسوده) باید ثبت نام کنند.

ثبت نام بیش از 243 هزار نفر در نهضت ملی مسکن استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین به آخرین وضعیت ثبت نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در این استان اشاره کرد و گفت: تاکنون 243 هزار و 668 نفر در این طرح ثبت نام کردند که بیشترین آن ها در سطح استان به ترتیب مربوط به بهارستان با 88 هزار و 129 نفر، شاهین شهر 37 هزار و 92 نفر و فولادشهر 25 هزار و 442 نفر است.

قاری قرآن با بیان اینکه سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن از 20 دی ماه فعال است و تا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت، افزود: پالایش دوره اول نیز در حال انجام است.

پرداخت تسهیلات خودمالکی در اصفهان

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات