1500 مترمربع از اراضی دولتی در زاهدان رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یکهزار و 500 مترمربع از اراضی دولتی به ارزش 10 میلیارد ریال در زاهدان رفع تصرف شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

1500 مترمربع از اراضی دولتی در زاهدان رفع تصرف شد

سرهنگ غلامرضا سراوانی روز شنبه اظهارداشت: تعدادی از زمین خواران اخیرا در یکهزار و 500 متر مربع از اراضی دولتی در روستای تصرفی موسوم به نعمت آباد زاهدان اقدام به دیوار کشی کرده بودند که یگان حفاظت این اداره کل به منظور پیشگیری از تصرف اراضی تحت تملک در شهرستان با دستور قضایی اقدام به تخریب دیوار کشی های انجام شده و جلوگیری از ادامه ساخت و سازهای غیر مجاز کرد.

وی تاکید کرد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی سیستان و بلوچستان هم در سطح ادارات شهرستان ها و هم در ستاد این اداره کل به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی طبق قانون با متخلفان برخورد کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از همراهی و همدلی دستگاه قضا در رفع تصرف اراضی دولتی قدردانی و تصریح کرد: از شهروندان گرامی درخواست داریم با مشاهده هرگونه زمین خواری مراتب را با شماره تلفن شبانه روزی 1656 یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اطلاع دهند.

1500 مترمربع از اراضی دولتی در زاهدان رفع تصرف شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات